مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش عمده پمپ آبیاری بارانی

آنچه در این مقاله می خوانید...

پمپ های مورد استفاده در آبیاری بارانیقیمت بهترین انواع پمپ آبیاری بارانی

یکی از سیستم های آبیاری رایج در کشورمان که از بازدهی بسیار زیادی نیز برخوردار بوده و تمامی محصولات کشاورزی را در مسیر رشد و نمو بهتر قرار داده است، سیستم آبیاری بارانی می باشد. در این سیستم از تجهیزات مختلف آبیاری که مهمترین آنها پمپ آبیاری بارانی است، بهره برده که در بزرگترین مرکز فروش عمده پمپ، می توانید مدل های مختلفی از آنها را دیده و انتخاب نمایید. به انواع پمپ های مورد نظر در ادامه خواهیم پرداخت.

فروش عمده پمپ آبیاری بارانی

پمپ های مورد استفاده در آبیاری بارانی

پمپ های مورد استفاده در آبیاری بارانی سیستم های آبیاری بارانی به دلیل کارایی و بازدهی مناسب خود، انواع محصولات کشاورزی را در معرض برداشت بیشتری نیز قرار داده و در نتیجه منافعی را برای کشاورزان و فوایدی را بخش مهم کشور یعنی کشاورزی به ارمغان آورده اند.

اما موضوعی که به آن خواهیم پرداخت، انواع پمپ های مورد استفاده در سیستم آبیاری بارانی است که با وجود این تجهیزات است که سیستم های آبیاری، عملکرد بهتری را از خود نشان خواهند داد:

  1. پمپ بوستر: یکی از بهترین پمپ های مورد کاربرد آبیاری بارانی، این مدل است که در بخش های دیگری همچون شبکه های آب شهری و ساختمانی، آبیاری فضای سبز واقع در محیط های مختلف اعم از بیمارستان ها، فرودگاه ها، شهرک ها و … استفاده شده و نمونه های رایج آن شامل پمپ دور ثابت و پمپ دور متغیر شده که هر یک از آنها کارایی های عالی ای را در فرآیند آبیاری از خود نشان داده اند.
  2. پمپ سانتریفیوژ ساده: نه تنها در بخش کشاورزی و سیستم آبیاری بارانی، کاربردی واقع شده و منجر به آبرسانی کامل و بهره وری بیشتر محصولات کشاورزی شده اند، بلکه در بخش های دیگری مانند تامین آب مورد نیاز سیستم های گرمایشی یا سرمایشی، انتقال آب در محیط های صنعتی و ساختمانی و … نیز مفید واقع گشته اند.
  3. پمپ فشار قوی: همانطور که از نام این پمپ بر می آید، قادر به تامین آب پرفشار برای سیستم آبیاری بارانی بوده و از این رو منجر به آبرسانی بهینه در فرآیند کشاورزی شده و از آن به عنوان پمپ مورد استفاده برای دیگ های بخار و مصارف صنعتی و ساختمانی دیگر نیز به عمل آورده اند.
  4. پمپ شناور: این پمپ ها می توانند در هر ساعت 5 تا 650 متر مکعب، آبرسانی نموده و دمای آبی که متناسب با آنها خواهد بود، 30 درجه است.

قیمت بهترین انواع پمپ آبیاری بارانی

قیمت بهترین انواع پمپ آبیاری بارانی با توجه به اینکه انواع مختلفی از پمپ آبیاری تحت فشار یا پمپ آبیاری بارانی در بازار مشاهده شده و هر یک از آنها از نظر مدل، کارکرد، ساختار، ظرفیت و قدرت آبرسانی، سایز و اندازه، برند و عوامل این چنینی، متفاوت از یکدیگر می باشند، لذا می توان گفت که قیمت این پمپ ها در بازار نیز متغیر است.

اما از میان مدل های مختلف پمپ های آبیاری بارانی می توان به بهترین نوع این محصول یعنی پمپ آبیاری فشار قوی اشاره نمود که در قسمت قبل نیز از آن نام برده شد.
این پمپ ها با توجه به اینکه از کارایی و کیفیت بارزتری برخوردار می باشند، لذا دارای قیمت خرید متفاوت تری نیز می باشند.

محمد حسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon مدیر مجموعه: 09172900116

مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید