مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش کلی نوار آبیاری قطره ای

آنچه در این مقاله می خوانید...

آنچه که باید درباره نوار آبیاری قطره ای بدانیدواردات نوار آبیاری قطره ای

نوار آبیاری قطره ای از جمله تجهیزات مورد استفاده جهت آبیاری است که امروزه استفاده های زیادی از آن در بخش کشاورزی می شود. مهمترین مشخصه این نوار ها دیوار نازک آن است که از پلی اتیلن ساخته می شود. این نوار ها برای اولین بار در دهه 1960 میلادی در آمریکا مورد استفاده قرار گرفت. در آبیاری قطره ای از سیستم های فشار آب ضعیف استفاده می شود که به ویژه در مناطقی که میزان بارش سالیانه کمی دارند استفاده از آنها بسیار مقرون به صرفه بوده و از این رو فروش کلی آنها در حجم بالا صورت می گیرد.

فروش کلی نوار آبیاری قطره ای

آنچه که باید درباره نوار آبیاری قطره ای بدانید

آنچه که باید درباره نوار آبیاری قطره ای بدانید آب مهمترین عنصر حیاتی در زندگی است که تمامی ابعاد حیات انسان به نوعی به آن وابسته است. به عنوان مثال می توان از وابستگی صنعت کشاورزی به آب نام برد که در واقع بدون آب این صنعت رو به زوال و نابودی خواهد بود.

از آن جا که منابع آبی محدود بوده و در سال هایی که خشکسالی و کمبود باران وجود دارد ذخیره سازی و مصرف بهینه آن از اهمیت زیادی برخوردار است از این رو شیوه هایی در کشاورزی به کار برده می شود که سبب صرفه جویی حداکثر در میزان مصرف آب می شود.

به عنوان نمونه می توان به روش آبیاری قطره ای اشاره کرد که در آن فشار آب کم بوده و به روش قطره ای زمین های زراعی آبیاری می شوند. استفاده از این شیوه نیاز به ابزار های خاصی دارد که نوار آبیاری نمونه ای از آنها به شمار می رود.

این نوار ها پلاستیکی بوده و از جنس پلی اتیلن (نوعی از مشتقات نفتی) می باشند. این مواد ضمن استحکام و دوام بالا بسیار سبک بوده و نصب آنها راحت است. در ضمن موجب صرفه جویی در میزان مصرف آب می شوند که این خود بزرگ ترین مزیت استفاده از آنها به شمار می آید.

این قطعات در ضخامت های مختلف و انواع مختلف مانند نوار آبیاری درزدار ساخته می شوند که مناسب استفاده در مکان های گوناگون می باشند. مثلا انواع ضخیم تر آن در زیر زمین و زیر خاک نصب می شوند که از مقاومت بیشتری برخوردار هستند.

واردات نوار آبیاری قطره ای

واردات نوار آبیاری قطره ای انواع نوار آبیاری بارانی و قطره ای از طریق واردات در داخل کشور در اختیار متقاضیان خرید قرار داده می شوند. واردات این کالا طبق تقاضای موجود بوده و در هر سال با سال های ماقبل آمار متفاوتی را به خود اختصاص می دهد.

نوع این نوار ها متفاوت است و با توجه به نوع آب منطقه و کیفیت زمین زراعی مورد استفاده قرار می گیرند.

محمد حسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon مدیر مجموعه: 09172900116

مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید