مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

توزیع کنندگان پمپ آب کف کش آبیاری

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات پمپ آب کف کش آبیاریراهنمای تهیه پمپ آب کف کش آبیاری

پمپ آب کف کش آبیاری چیست و توزیع کنندگان این دستگاه ها در کدام مراکز مستقر هستند؟ پمپ های کف پوش از محصولات صنعتی است که کاربرد های مختلفی در صنعت کشاورزی دارد.

این محصولات توسط توزیع کنندگان بسیاری در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد که در ادامه این مقاله قصد داریم تا توزیع کنندگان پمپ آب کف پوش آبیاری را به شما معرفی کنیم. 

توزیع کنندگان پمپ آب کف کش آبیاری

مشخصات پمپ آب کف کش آبیاری

مشخصات پمپ آب کف کش آبیاری

به طور کلی، پمپ های کف پوش از دسته بندی های پمپ های سانتریفیوژ است که پمپ را توسط یک موتور الکتریکی به حرکت درآورده و توسط به جنبش درآوردن سیال، آن را پمپاژ می‌کند. فشاری که سیال خروجی از پمپ دارد بستگی به چرخش پروانه های تعبیه شده در موتور دارد. پمپ های کف پوش آب محصولات بسیار کاربردی در تمامی ساختمان های اداری، تجاری، و مسکونی دارد. پمپ های کف پوش آبیاری از انواع مختلفی برخوردارند که به مهم ترین آنها اشاره خواهیم کرد؛ در واقع، انواع پمپ آب بر اساس کاربرد در دسته بندی های متنوعی قرار می‌گیرد:

  • کف پوش ساده
  • کف پوش فلوتر دار
  • کف پوش تک فاز
  • کف پوش سه فاز
  • کف پوش های آب از رو
  • کف پوش های آب از بغل

بدین ترتیب، علاوه بر کارایی هایی که هر یک از این پمپ های کف پوش دارند، متدهای تولید آنها نیز در دسته بندی های مختلفی قرار می‌گیرد. امروزه بیشتر پمپ های کف پوش آبیاری در دسته بندی های محصولات برقی قرار می‌گیرد و پمپ آبیاری پدالی رفته رفته محبوبیت خود را از دست می‌دهند. هر یک از دستگاه های پمپ کف پوش از اجزای مختلفی تشکیل شده است؛ در واقع، مشخصات اصلی پمپ های کف پوش آبیاری را اجزای کلی آنها و همچنین نوع پدالی یا برقی بودن آن را تشکیل می‌دهد. برخی از این موارد شامل آیتم های زیر است:

  1. الکتروموتور
  2. پروانه
  3. حلزون
  4. درزگیر مکانیکی
  5. کابل
  6. محور
  7. سایر متعلقات

توجه به قدرت موتور الکترونیکی برای میزان آبدهی از مهم ترین مواردی است که باید به آن توجه نمود. جنس بدنه موتور پمپ نیز از متریال مختلفی بهره گرفته شده که بهتر است براساس کاربری موردنظر انتخاب شود. پلاستیک، چدن، استیل، و آلومینیوم از متریال های بکار رفته در تولید پمپ هاست. 

راهنمای تهیه پمپ آب کف کش آبیاری

راهنمای تهیه پمپ آب کف کش آبیاری

خرید انواع پمپ های کف پوش آبیاری نیازمند داشتن اطلاعات موردنیاز در این زمینه و یا کمک گرفتن از راهنمای متخصص در این زمینه است. این مجموعه با داشتن لاین های راهنمایی و مشاوره قبل از فروش اقدام به راهنمایی بهتر مشتریان و در نهایت هدایت آنها به سمت خرید محصول مورد نظر خود می‌کند. 

انواع پمپ های آبیاری با متریال های مختلف در دسترس مشتریان قرار گرفته و علاوه بر قیمت های مناسب، سلامت فیزیکی کالا را نیز به طور کامل تضمین کرده است. با مراجعه به واحد فروش این مجموعه راهنمای موردنیاز را دریافت و خرید خود را انجام دهید. 

محمد حسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon مدیر مجموعه: 09172900116

مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید