مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه کلی فواره پنج شاخه هامبورگ

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با کاربرد فواره پنج شاخهفروش مستقیم فواره پنج شاخه هامبورگ

کاشت گل و سبزیجات در خانه از کارهای مورد علاقه همه افراد است که هر کسی می تواند در حیاط خانه خود آن را انجام دهد. فواره پنج شاخه وسیله ای است که آبیاری کردن این باغچه را آسان می کند. این فواره دارای پایه ای است که بر روی زمین کاشته می شود و قابلیت جدا شدن از هم را هم دارد.

عرضه کلی فواره پنج شاخه هامبورگ به تمام استان های کشور امکان پذیر است و خریداران می توانند از سایت فروش، آن را به صورت عمده خریداری کنند.

عرضه کلی فواره پنج شاخه هامبورگ

آشنایی با کاربرد فواره پنج شاخه

آشنایی با کاربرد فواره پنج شاخه آبیاری کردن مزارع سبزیجات و گل ها و حتی چمن های پارک نیاز به آب زیادی دارد که مقرون به صرفه نمی باشد و مقدار زیادی آب هدر می رود و زمان آب دهی زیاد می شود اما با استفاده از انواع فواره آبیاری این کار با آب کمتری انجام می گیرد و زمان آبیاری کمتر می شود یعنی در زمان کمتری زمین بیشتری را آبیاری می کنند.

این وسیله از نمونه تجهیزات آبیاری قطره ای می باشد که کاربرد زیادی در این زمینه دارد برای مثال این فواره می تواند تا شعاع پنج تا شش متر را آبیاری کند و از جنس پلاستیکی می باشد و از اجزای متفاوتی تشکیل شده است که از هم جداشده و به راحتی بر روی هم سوار می شود.

این فواره یک وسیله رابط دارد که به انواع شلنگ ها نصب می شود که دارای پنج شاخه می باشد و هر شاخه نیز دارای چندین نازل است که به طور کامل چرخش دارد و تمام نقاط را آب پاشی می کند. استفاده از این نوع فواره در هزینه آب مصرفی نیز تاثیر گذار است و قبض آب با رقم اندکی ثبت می گردد.

فروش مستقیم فواره پنج شاخه هامبورگ

فروش مستقیم فواره پنج شاخه هامبورگ این محصول را می توان به دو صورت جزئی و کلی خریداری نمود اما قیمت خرید عمده بسیار کمتر خواهد بود. از دیگر مزایای خرید این محصول فروش مستقیم آن است شما می توانید با سایت فروش این محصول ارتباط برقرار کرده و محصول مورد نیاز خود را با تعداد مناسب سفارش دهید، تا با استفاده از پست به دستتان برسد بدون آنکه وقت وقت و هزینه زیادی صرف نمایید.

فواره هامبورگ از برند های معروف و معتبری است که در بازار موجود می باشد و از پلاستیک فشرده ساخته شده است و مواد آن کاملا درجه یک می باشد و عمر طولانی خواهد داشت با خرید این نمونه تا سالها از خرید چنین محصولاتی مبرا هستید چون بسیار با کیفیت و استاندارد است و در برابر ضربه مقاوم است.

محمد حسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon مدیر مجموعه: 09172900116

مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید