مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید انواع شیر خودکار دو اینچ با جنس پلی اتیلن

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات انواع شیر خودکار دو اینچعرضه مستقیم انواع شیر خودکار پلی اتیلنی

تولید انواع شیر خودکار دو اینچ با جنس پلی اتیلن را کارخانه با در نظر گرفتن استانداردهای روز می سازد. این نوع خاص از پلیمر به مقاومت بالا مشهور است و به همین علت، امروزه هم شرکت ها و نیز مصرف کنندگان از آن استفاده می کنند. گفتنی است، سازنده شیر خودکار پلی اتیلنی از دستگاه هایی با فناوری روز استفاده می نماید که همین موضوع باعث بهبود کیفیت آن شده است.

تولید انواع شیر خودکار دو اینچ با جنس پلی اتیلن

مشخصات انواع شیر خودکار دو اینچ

مشخصات انواع شیر خودکار دو اینچ درباره مشخصات انواع شیر خودکار دو اینچ باید گفت، این کالاها از جنس های گوناگونی تولید می شوند که قبل از این به نوع پلی اتیلنی آن اشاره کردیم. اما شیر خودکار چدنی هم وجود دارد که به جای آن بیشتر نوع پلیمری امروزه کار می گیرند. البته کاربرد این محصول در زمینه آبیاری بارانی کلاسیک می باشد.

اما این محصولات ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. اجزای آن که شامل اورینگ، بوش و پکینگ آب بندی می شود، عملکرد فوق العاده ای داشته و با بهترین شکل ممکن ساخته شده است. این کار سبب می گردد تا از هدر رفتن و نشت آب به شکل وافری جلوگیر به عمل آید.

همچنین فنر شیر از فولادهای ضد زنگ ساخته می شود که به هیچ عنوان آب آن را خراب نمی‌ کند. از طرفی مقاومت زیادی در برابر رطوبت، دمای هوا، ساییدگی، نور خورشید و غیره دارد. بهترین محصولاتی که تولید شده اند، با حداکثر فشار 6 بار، کارکرد خوبی دارند و کمترین افت بار هیدرولیکی در آن صورت می گیرد.

به هر حال، اگر می خواهید بهترین نوع شیر را به دست آورید، به این مشخصات دقت داشته باشید. زیرا که اینگونه دیگر نیازی به عوض کردن مداوم ابزار ندارید و نگران هدر رفت آب هم نیستید.

عرضه مستقیم انواع شیر خودکار پلی اتیلنی

عرضه مستقیم انواع شیر خودکار پلی اتیلنی یکی از راه هایی که باعث شده تا خریداران راحت تر بتوانند به بهترین کالاها دست پیدا کنند، کنار گذاشته شدن واسطه ها از بازار می باشد. به همین ترتیب، شاهد عرضه مستقیم انواع شیر خودکار پلی اتیلنی می باشیم که این موضوع سبب گردیده مشتریان نوع با کیفیت و تضمین شده محصول را به دست آورند.

از جانب دیگر، این امر باعث کاهش قیمت ها نیز می گردد و افرادی مانند صادرکنندگان و فروشندگان لوله و اتصالات جزئی، می توانند خریدی مقرون به صرفه به صورت عمده داشته باشند. گفتنی است که این شیرها در سایزهای زیر ارائه می شوند:

  • 1 اینچ
  • 1.5 اینچ
  • 2 اینچ

این وب سایت، نوع درجه یک چنین شیرهایی را به صورت مستقیم در سراسر کشور توزیع می کند و خریداران بدون دردسر می توانند سفارش خود را به فروشندگان آن ارائه دهند.

محمد حسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon مدیر مجموعه: 09172900116

مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید