مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

سفارش عمده لوله اسپاگتی 6 میل درج

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی انواع لوله اسپاگتی 6 میل درجخرید عمده انواع لوله اسپاگتی 6 میل درج

لوله اسپاگتی 6 میل درج از جمله تجهیزات ضروری در راه اندازی سیستم های آبیاری می باشد. از این لوله هم در سیستم آبیاری قطره ای و سیستم آبیاری مه پاش استفاده می گردد. این روزها سیستم آبیاری قطره ایی جهت آبیاری طیف وسیعی از گیاهان مورد استفاده قرار می گیرد. از همین روی این سیستم آبیاری برای آبیاری باغچه منزل تا آبیاری باغ چند هکتاری مناسب می باشد. ما به عنوان تولید کننده این محصول آماده ثبت سفارش عمده این نوع لوله می باشیم.

سفارش عمده لوله اسپاگتی 6 میل درج

معرفی انواع لوله اسپاگتی 6 میل درج

معرفی انواع لوله اسپاگتی 6 میل درج امروزه آبیاری قطره ای جهت آبیاری انواع درخت و باغ، زمین های زراعی، گل ها و گلخانه ها مورد استفاده قرار می گیردد. امروزه انواع لوله آبیاری اسپاگتی در سایزهای 4 و 5 و 6 میلی متر موجود است. لوله های اسپاگتی معمولا برای آبیاری فضای سبز شهرداری ها روی قطره چکان جهت هدایت آب خروجی به سطح زمین نصب می گردد. از دیگر کاربردهای این لوله ها می توان به استفاده از آن ها در گلخانه های هیدرولیک اشاره نمود. لوله های اسپاگتی 6 میل از پرکاربردترین انواع لوله های اسپاگتی می باشند. 

انواع مختلف آن جهت مصارف زیر استفاده می گردد:

1- در مصارف خانگی جهت آبیاری چند گلدان به طوریکه ار لوله باریک 6 میل برای آبیاری استفاده شود که دیده نشود.

2- هنگامی که لوله آبیاری اصلی 16 میل می باشد،  برای لوله های فرعی از لوله های آبیاری 6 میل (لوله ماکارونی) استفاده می گردد.

لازم به ذکر است جهت اتصال لوله اصلی به لوله های آبیاری فرعی  می بایست از بست ابتدایی استفاده  گردد. علاوه بر این جهت ارتباط و تقسیم آن ها سه راه 6 میل  لازم می باشد.

خرید عمده انواع لوله اسپاگتی 6 میل درج

خرید عمده انواع لوله اسپاگتی 6 میل درج
امروزه سیستم آبیاری قطره ای یکی از بهینه ترین و پیشرفته ترین سیستم های آبیاری در سطح جهان می باشد. استفاده از آبیاری قطره ای به کاهش مصرف آب و افزایش بازدهی در صنعت کشاورزی کمک شایان توجهی خواهد نمود.

شرکت ما به عنوان یکی از عمده تامین کنندگان و عرضه کنندگان تجهیزات و انواع لوازم آبیاری حرفه ایی در سطح کشور می باشد. از محصولات تخصصی شرکت ما می توان به انواع لوله اسپاگتی 6 میل درج اشاره نمود. محصولات عرضه شده توسط ما از باکیفیت ترین برند های داخلی و خارجی می باشد.  کمک به ارتقا و پیشرفت صنعت کشاورزی کشور همواره از اهداف شرکت ما بوده است. لذا ما در تلاشیم كالاهاي با كيفيت بالا و قيمت مناسب را در اختیار همكاران محترم و كشاورزان عزيز قرار دهیم.

لذا کلیه متقاضیان این تجهیز کاربردی کشاورزی می توانند جهت  اخذ مشاوره در خصوص نحوه خرید عمده این محصول با ما در تماس باشند.

محمد حسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon مدیر مجموعه: 09172900116

مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید