مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز توزیع بست ابتدایی لی فلت

آنچه در این مقاله می خوانید...

نحوه نصب اتصالات آبیاری قطره ای بر روی لوله لی فلتصادرکنندگان بست ابتدایی لی فلت

امروزه مرکز توزیع بست ابتدایی لی فلت همواره می کوشد تا این محصول را با بهترین کیفیت و به صورت عمده تولید نماید و نیز با قیمت مناسب روانه بازار کند و این مراکز سعی نمودند تا از طریق نمایندگان پخش خود این گونه محصولات را بدست مشتریان برسانند که خرید به صورت مستقیم و بدون واسطه باشد تا در این وسط بازاریان و مشتریان سود بیشتری را ببرند.

مرکز توزیع بست ابتدایی لی فلت

نحوه نصب اتصالات آبیاری قطره ای بر روی لوله لی فلت

نحوه نصب اتصالات آبیاری قطره ای بر روی لوله لی فلت

در حال حاضر برای نصب اتصالات آبیاری قطره ای بر روی لوله لی فلت می بایست دو طرف آن را که به حالت اتصال پیچی می باشد، یک سمت آن نیز که با داشتن سوراخ مناسب به وسیله پانچ به لوله لی فلت اتصال داده می شود و سمت دیگر آن را که به صورت پیچی می باشد، به نوار تیپ نصب نمائید و جریان اتصال را برقرار کنید. در واقع این محصول به عنوان اتصال نوار تیپ آبیاری قطره ای محسوب می شود که با نصب بسیار راحت و آسان به لوله لی فلت مورد استفاده قرار می گیرد و یک طراحی فوق العاده عالی و منحصر به فرد بوده که وظیفه آبیاری قطره ای را انجام می دهد و کشاورزان عزیز می توانند در مزارع کشاورزی خود از این محصول نهایت استفاده را ببرند که جهت آبیاری مقرون به صرفه می باشد و در کاهش هزینه ها نقش مهمی را ایفا می کند.

از مهم ترین ویژگی های بست ابتدایی، دارای وزن سبک می باشد، در مقابل هر گونه ضربه، فشار، اشعه خورشید مقاوم می باشد و از قیمت بسیار مناسبی برخوردار می باشد و نصب آن سریع و راحت نیز انجام می گیرد.

شایان ذکر است که از انواع بست ابتدایی  می توان به بست ابتدایی نخدار به نوار، بست ابتدایی لوله نخ دار به تیپ، بست ابتدایی لی فلت به نوار اشاره نمود.

صادرکنندگان بست ابتدایی لی فلت

صادرکنندگان بست ابتدایی لی فلت

امروزه صادر کنندگان بست ابتدایی لوله 20 به دلیل افزایش کیفیت بالای محصول از رونق فراوانی برخوردار می باشد که همین امر سبب شده  تا راه صادرات به کشورهای همجوار از قبیل: افغانستان، پاکستان، عراق و سایر کشورهای دیگر باز شود که می تواند نقش بسیار شایانی در اقتصاد کشور عزیزمان ایران داشته باشد و خود نشان دهنده پیشرفت اقتصادی نیز می باشد.
لازم به ذکر است که این گونه محصولات عالی با کیفیت مرغوب در انواع برندها، جنس، اندازه، ابعاد در بازار وجود دارد که از قیمت بسیار مناسبی برخوردار بوده و شما می توانید این محصولات را به روش مستقیم و نیز بدون واسطه خرید نمائید که خرید بدین صورت به نفع شما بوده و از لحاظ نرخ گذاری و ارزش قیمت مناسب و ارزان تر می باشد و سود بیشتری نیز عائدتان می شود.

محمد حسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon مدیر مجموعه: 09172900116

مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید