مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه مستقیم فواره پنج شاخه

آنچه در این مقاله می خوانید...

کاربرد انواع فواره پنج شاخهبررسی قیمت انواع فواره پنج شاخه

عرضه مستقیم فواره پنج شاخه سبب کاهش قیمت و افزایش رضایت خریدارانی شده است که این محصول را به صورت عمده سفارش می دهند. در عرضه مستقیم شما می توانید این نوع فواره ها را در تعداد دلخواه و به میزان مورد نیازتان سفارش دهید. امکان ثبت سفارش به صورت غیرحضوری و از طریق سایت ما هم فراهم شده است. می توانید در هر ساعت از شبانه روز برای خرید اقدام کنید. سفارش محصول در این شیوه با صرف کمترین زمان قابل انجام است. 

عرضه مستقیم فواره پنج شاخه

کاربرد انواع فواره پنج شاخه

کاربرد انواع فواره پنج شاخه

فواره های پنج شاخه انواع مختلفی دارند. برخی از انواع آن دارای سر ثابت و برخی دارای سر چرخشی هستند. انواع فواره آبیاری قطره ای با دارا بودن چند سر چرخشی در کشاورزی مدرن امروزی بسیار کاربرد دارد. برای آبیاری مزارع بزرگ از این نوع فواره ها بسیار استفاده می شود. جنس این فواره ها از پلاستیک محکم و بادوام بوده و در آبیاری چمن، باغ و باغچه هم از آن استفاده می کنند. 

فواره های پنج شاخه دارای یک پایه میخی مخصوص جهت نگه داشتن آن بر روی زمین می باشد. این پایه را می توان به راحتی جدا و جابجا نمود. مدل های مختلف آن دارای رابط شلنگی بوده و قابلیت اتصال به انواع مختلف شلنگ با قطرهای متفاوت را داراست. به کمک این فواره ها می توان مساحتی بین 4 تا 5 متر مربع را آبیاری نمود. 

عملکرد این فواره به صورت تمام دور با چرخش 360 درجه بوده و می تواند 18 لیتر آب را در دقیقه به اطراف پاشش کند. شعاع پاشش آن در فشار کاری 4 بار حدود 5 متر و در فشار کاری 1 بار حدود 1.5 متر می باشد. از انواع مختلف این فواره با قطر کوچکتر برای آبیاری باغچه ها در داخل منازل هم می توان استفاده نمود. 

بررسی قیمت انواع فواره پنج شاخه

بررسی قیمت انواع فواره پنج شاخه

انواع فواره های پنج شاخه با توجه به نوع، سایز و کاربردی که دارند از نظر قیمت با یکدیگر تفاوت دارند. البته جنس فواره و وارداتی یا داخلی بودن آن هم می تواند بر قیمت نهایی تاثیرگذار باشد. انواع فواره صادراتی قیمت بالاتری دارند. برای بررسی قیمت و خرید محصول می توانید به صورت اینترنتی اقدام کنید. در سایت علاوه بر انواع متنوعی از فواره های پنج شاخه که عرضه شده است، شما می توانید قیمت ها را هم مشاهده و مقایسه نمایید. 

تمام قیمت ها به روز بوده و خریداران می توانند قبل از نهایی کردن سفارش خود، با مراجعه به سایت، آخرین قیمت ها را مشاهده و در صورت نیاز به سوال با مشاوران به صورت آنلاین صحبت کنند. 

محمد حسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon مدیر مجموعه: 09172900116

مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید