مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت عمده پمپ آبیاری بارانی

آنچه در این مقاله می خوانید...

آنچه که باید درباره پمپ آبیاری بدانیدمرکز واردکننده انواع پمپ آبیاری بارانی

چند سالی می ‌شود که کشور ایران دچار خشکسالی های گسترده شده و سطح آبهای زیرزمینی پایین رفته به همین جهت استفاده از سیستم آبیاری بارانی رونق بسیار زیادی گرفته است، برای داشتن سیستم بارانی نیازمند به پمپ آبیاری جهت مکش آب و انتقال آن به مزارع و محل های مورد استفاده می باشد قیمت پمپ آبیاری بارانی با توجه به نوع آن و عملکرد آن متفاوت بوده و هر کدام دارای قیمت ‌های متفاوتی می ‌باشند. 

قیمت عمده پمپ آبیاری بارانی

آنچه که باید درباره پمپ آبیاری بدانید

آنچه که باید درباره پمپ آبیاری بدانید همان‌طور که می‌ دانید پمپ‌های آبیاری دارای انواع مختلف می‌ باشد که هر کدام قابلیت‌ های متفاوتی داشته و برای مکان ‌ها و سطح آب‌ های مختلفی از آنها استفاده می ‌گردد، قبل از اینکه اقدام به خرید پمپ آبیاری نمایید بهتر است که با نحوه عملکرد آنها، مکان مورد استفاده، کیفیت و کارایی هرکدام اطلاعات لازم را داشته باشید تا با علم و اطلاعات بیشتری اقدام به تهیه نمایید. ما در این قسمت شما را با انواع مختلف پمپ‌ های آبیاری و هر آنچه که باید راجع به این نوع پمپ‌ ها بدانید آشنا خواهیم کرد. 

پمپ ‌های آبیاری شامل انواع مختلفی از قبیل پمپ گریز از مرکز، پمپ‌ های شناور، پمپ‌ های توربینی، پمپ فشار قوی و پمپ پدالی می ‌باشد که در کاربرد های مختلفی بکار برده می شوند. 

پمپ‌ های گریز از مرکز برای شرایطی مناسب می‌باشند که ظرفیت آب‌دهی زیاد باشد اما در مقابل ارتفاع پمپاژ آب کم باشد، استفاده از این پمپ‌ ها بسیار ساده و بیشتر برای واحد های کشاورزی و خانگی مناسب می باشد، پمپ‌ های گریز از مرکز دارای قیمت ارزان بوده و جنس این ‌گونه پمپ ‌ها از نظر جنس پروانه و محفظه دارای تنوع بسیار زیاد بوده و هزینه نگهداری از آنها کم می ‌باشد. 

پمپ‌ های شناور نیز نوع دیگری از پمپ‌ های کشاورزی هستند که بیشتر برای آب‌رسانی در بخش کشاورزی و صنعت مناسب می باشند، ارتفاع پمپاژ با استفاده از این پمپ ها زیاد بوده و ظرفیت آب‌دهی کمی دارا می باشند، این پمپ‌ ها نیز نیازی به هوا گیری نداشته و دارای راندمان بالایی بوده و از استحکام خوبی برخوردار هستند. 

پمپ‌های توربینی که برای استفاده در طرح‌ های آب‌رسانی بزرگ مورد استفاده می ‌شوند، دارای آب‌دهی بسیار زیاد می باشند و از انعطاف ‌پذیری خوبی برخوردار هستند، این نمونه پمپ‌ ها نیاز به هواگیری ندارند و از استهلاک کمی برخوردار می ‌باشند. 

پمپ‌ های فشار قوی نیز دارای ظرفیت آب‌دهی کم بوده و ارتفاع پمپاژ آب توسط آنها زیاد می‌ باشد، این نوع پمپ ‌ها به هوا گیری نیاز دارند. 

نوع دیگری نیز وجود دارد که به پمپ آبیاری پدالی معروف است و نوعی پمپ دستی می ‌باشد که برای مناطقی که هزینه برق برای آنها زیاد باشد، مناسب بوده و بیشتر جهت آب‌رسانی برای تغذیه دام و بخش‌ های کوچک کشاورزی مناسب می باشد. 

مرکز واردکننده انواع پمپ آبیاری بارانی

مرکز واردکننده انواع پمپ آبیاری بارانی مرکز وارد کننده انواع پمپ آبیاری کشاورزی مرکزی است که با متد جدید اقدام به وارد و فروش انواع پمپ‌ های آبیاری بارانی نموده و در همین راستا سعی کرده‌ است تا با اطلاع ‌رسانی دقیق و بررسی کامل تمام ویژگی های پمپ ها و محصولات خود به‌عنوان یک مرجع مناسب در زمینه واردات و فروش انواع  پمپ آبیارب خود را معرفی کند، این مرکز وارد کننده با بهره‌ گیری از کارشناسان خبره و آنالیزهای تخصصی این امکان را به مشتریان خود داده است که قبل از انتخاب و خرید محصول، اطلاعات جامع و کاملی را دریافت نمایند و خریدی آسان و حرفه ‌ای را تجربه نمایند. 

محمد حسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon مدیر مجموعه: 09172900116

مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید