مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

نمایندگی فروش لوله آبیاری قطره ای

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات لوله پلی اتیلن 16 میلی مترآشنایی با عرضه کنندگان لوله آبیاری قطره ای

لوله آبیاری قطره ای یکی از تجهیزات مهم در آبرسانی در کشاورزی و مزارع بوده و به دلیل مزایای زیادی که دارد به وفور مورد استفاده قرار می گیرد، این لوله بهترین مزیت را در صرفه جویی آب داشته و در نمایندگی ها به صورت مستقیم و عمده در دسترس مشتریان در اقصی نقاط کشور قرار می گیرد.

نمایندگی فروش لوله آبیاری قطره ای

مشخصات لوله پلی اتیلن 16 میلی متر

مشخصات لوله پلی اتیلن 16 میلی متر لوله پلی اتیلن ۱۶ میلیمتر در دو نوع درایپردار و ساده بوده و نوع دریپردار دارای فواصل ۲۰، ۳۰ و ۵۰ می باشد، همچنین دارای ضخامت های ۱.۵ و ۱.۲ در کلاف های ۱۰۰، ۲۰۰ و ۴۰۰ متری وارد بازار می شود که دارای سایز کوچک تری بوده است که برای انتقال کود و سموم و آبیاری کاربرد دارد.

لوله پلی اتیلن ۱۶ دارای رنگ های متنوعی بوده و کاربرد آن در آبیاری بارانی و قطره ای می باشد که باید آن را بر اساس مساحت مزرعه یا زمین و تعداد درخت ها و گیاهان خریداری نمود، با این لوله می توان دوغاب را به پی ساختمان منتقل نمود که به دلیل نرمی و انعطاف پذیری خوبی که دارد دچار شکستگی نخواهد شد.

لوله پلی اتیلن ۱۶ در برابر اشعه خورشید و ضربه مقاوم بوده و دارای وزن سبکی است و به دلیل انعطاف پذیر بودن براحتی حلقه می شود، اتصالات راحتی دارد و نصب و راه اندازی آن نیز با سرعت بالایی انجام می شود و قابلیت اتصال در خارج ترانشه را دارد به دلیل اینکه دارای خاصیت آلاستیسیته بوده است.

آشنایی با عرضه کنندگان لوله آبیاری قطره ای

آشنایی با عرضه کنندگان لوله آبیاری قطره ای عرضه کنندگان لوله تیپ آبیاری قطره ای این مخصول را در درجه کیفیت های مختلفی عرضه می کنند که توانسته اند نیاز تمام مشتریان را پوشش بدهند، این لوله دارای حالت ارتجاعی خوبی بوده و در زمین های ناهموار کاربرد داشته و در برابر زمین لرزه و رانش زمین نیز دچار آسیب نمی شود.

لوله پلی اتیلن به دلیل سطح صیقلی که دارد رسوبات و ذرات را از خود عبور داده و باعث اختلال در جریان آب نمی شود و در برابر خوردگی، پوسیدگی، سایش و مواد شیمیایی مقاومت دارد، نصب آن بسیار کم هزینه بوده و دارای حمل و نقل راحتی است و کاربردهای گسترده ای نیز دارد.

لوله آبیاری تاشو پلی اتیلن دارای طول عمر ۵۰ ساله بوده و فشار کاری و دمای محیط نیز در طول عمر آن تاثیر گذار می باشد، همچنین مطابق با استانداردها و از بهترین مواد اولیه تولید شده است و دارای گارانتی نیز بوده و مشخصات کامل آن نیز بر سطح لوله درج شده است که خریدار باید حین خرید به کیفیت توجه داشته باشد.

محمد حسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon مدیر مجموعه: 09172900116

مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید