مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

شرکت توزیع مه پاش پروانه ای در تهران

آنچه در این مقاله می خوانید...

درباره مه پاش چه می دانید؟بررسی قیمت انواع مه پاش پروانه ای

مه پاش پروانه ای یکی از تجهیزاتی است که آب را به ذرات بسیار ریز تبدیل نموده و آن را در هوا معلق نگه می دارد و در نتیجه باعث جذب هوای گرم یا گرد و غبار یا بوی نامطبوع شده و تبخیر می شود و علاوه بر خنک سازی هوا باعث از بین بردن گرما، بوی نامطبوع، گرد و غبار می شود، شرکت توزیع کننده آن نیز این محصول را در تهران در مدل ها و جنس های مختلفی عرضه می کند.

شرکت توزیع مه پاش پروانه ای در تهران

درباره مه پاش چه می دانید؟

درباره مه پاش چه می دانید؟ مه پاش از پمپ فشار قوی و نازل تشکیل شده که با تبدیل آب به میلیون ها ذره کوچک و پخش آنها در محیط باعث خنک سازی هوا می شود و لذا افزایش رطوبت را نیز در پی دارد، ذرات وقتی با هوا برخورد می کند تبخیر شده و تا ۲۲ درجه دمای هوا را کاهش می دهد‌، این دستگاه در مکان های مختلفی استفاده می شود و مزایای زیادی دارد.

سیستم مه پاش کشاورزی ذرات ریز شکلی مانند مه را ایجاد و جلوه ای زیبا را می آفریند که اسفاده آن در گلخانه باعث می شود رطوبت و دما به دلخواه تنظیم شود، لذا باعث رشد و تکثیر بهتر و سریع تر و در نتیجه یکنواختی در گیاه می شود و علاوه بر کشاورزی این دستگاه در نساجی، دامداری، مرغداری و … نیز استفاده می شود.

مه پاش پلی اتیلن در صنایع مختلف مانند نساجی باعث می شود که ذرات معلق در هوا و گرد و غبار ناشی از الیاف که باعث به خطر انداختن سلامت کارکنان می شود را از بین ببرد، همچنین این دستگاه در مکان های صنعتی و تجاری برای کنترل و مدیریت بو نیز کاربرد دارد که استفاده از آن بسیار کم هزینه و باصرفه می باشد.

بررسی قیمت انواع مه پاش پروانه ای

بررسی قیمت انواع مه پاش پروانه ای  قیمت انواع مه پاش پروانه ای در بازار بسته به مدل، توان و قدرتی که دارد متفاوت می باشد و جنس و کیفیت آن نیز نقش مهمی در نرخ گذاری آن دارد، این سیستم در دو مدل پاششی و پودری وارد بازار می شود که هر کدام کاربرد های مختص به خود را داشته و فرق این دو از نظر نوع پاشش آب می باشد چون نازل های آن ها متفاوت است.

  • مه پاش پودری: آب را به ذرات بسیار ریز تا سی میکرونی تبدیل نموده و به صورت مه در هوا معلق می کند که گرمای هوا را جذب نموده و بعد از تبخیر شدن هوا را خنک و رطوبت را جذب می کند و حتی کف محل را خیس نخواهد کرد.
  • مه پاش پاششی: با استفاده از نازل ها با خروجی آب، آب با فشار بالا به ذرات ریز تبدیل شده و به صورت پاششی از نازل خارج می شود و جهت پاشش مواد ضد عفونی کننده نیز مورد استفاده قرار می گیرد، ذرات آب در این سیستم درشت تر بوده به همین دلیل از طریق هواکش به بیرون خارج نخواهد شد.
محمد حسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon مدیر مجموعه: 09172900116

مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید