مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش بهترین نوار آبیاری بغل دوخت

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات نوار آبیاری بغل دوخت ورسکقیمت انواع نوار آبیاری بغل دوخت

نوار آبیاری دارای مدل های متنوعی است و یکی از بهترین انواع آن نوار آبیاری بغل دوخت می باشد که به دلیل مزیت های فراوان مورد پسند افراد زیادی واقع شده است و از فروش بسیار خوبی برخوردار می باشد. امروزه فروش بهترین نوار آبیاری بغل دوخت به دو روش حضوری و یا غیرحضوری انجام می شود که یکی از بهترین مراکز فروش غیر حضوری این نوار همین سایت می باشد که این محصول را با قیمتی مناسب به خریداران عرضه می کند.

فروش بهترین نوار آبیاری بغل دوخت

مشخصات نوار آبیاری بغل دوخت ورسک

مشخصات نوار آبیاری بغل دوخت ورسک نوار آبیاری بغل دوخت ورسک دارای چه مشخصاتی است؟ این نوار از جنس پلی اتیلن بوده که از انعطاف پذیری بالایی برخوردار می باشد و دارای ضخامت بسیار کمی بوده و در کاشت گیاهان ردیفی کاربرد وسیعی دارد. این نوار در واقع لوله نازک و ظریفی می باشد که در دیواره آن به صورت زیگزاگی شکل، آب به صورت قطره ای خارح می شود.

این محصول در آبیاری زیر سطحی بیشترین کاربرد را دارد.
انواع نوار آبیاری  بغل دوخت ورسک در ضخامت و کلاف های مختلف 1000 متری، 1200 متری و 1500 متری و … تولید می شوند. از ویژگی های این محصول می توان به داشتن سطحی صاف و نرم، طول عمر بالا، دوام و ماندگاری مناسب، مقاوم بودن در برابر شرایط جوی مختلف، نصب آسان و راحت و … اشاره کرد.
استفاده از این محصول در آبیاری محصولات زراعی و کشاورزی باعث صرفه جویی در مصرف آب شده همچنین از رشد علف های هرز نیز پیشگیری می شود. این محصول باعث افزایش بازدهی محصولات زراعی شده و در کیفیت بهتر آنها نیز مؤثر است و نقش مهمی در پیشگیری از فرسایش خاک دارد.

قیمت انواع نوار آبیاری بغل دوخت

قیمت انواع نوار آبیاری بغل دوخت قیمت انواع نوار آبیاری بغل دوخت با توجه به کیفیت و جنس مواد اولیه به کار رفته در این محصول، برند و شرکت تولید کننده، ضخامت و سایز آن، ویژگی های این محصول، روش خرید و … متفاوت می باشد. نوار آبیاری دارای نمونه های متنوعی شامل نوار آبیاری پلاک دار و نوار آبیاری درز دار می باشد که هر کدام دارای خصوصیات خاصی است. به طور مثال نوع پلاک دار به صورت قطره چکانی عمل می کند.

امروزه انواع نوار آبیاری پی وی سی با استفاده از مواد اولیه درجه یک توسط دستگاه های پیشرفته و طبق استانداردهای لازم در کارخانه های کشور طراحی و ساخته می شوند. از مزایای استفاده از نوار آبیاری می توان به مقاومت بالا در برابر گرما و سرما، مقاوم بودن در مقابل مواد شیمیایی، قیمت مناسب و مقرون به صرفه، مقاومت در برابر نور خورشید و … اشاره کرد.

محمد حسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon مدیر مجموعه: 09172900116

مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید