مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش مستقیم لوله خرطومی آبیاری

آنچه در این مقاله می خوانید...

نحوه عملکرد انواع لوله خرطومی آبیاریتولیدکنندگان لوله خرطومی آبیاری

از لوله خرطومی برای انتقال آب به مزارع کشاورزی استفاده می شود. این لوله ها دارای ویژگی های بسیار مناسبی برای استفاده جهت انتقال آب هستند. فروش مستقیم لوله خرطومی آبیاری با قیمت مناسب و کیفیت عالی در حال حاضر امکان پذیر است. آیا می دانید چگونه می توان با فروشنده این محصول جهت سفارش خرید آن ارتباط برقرار کرد؟

فروش مستقیم لوله خرطومی آبیاری

نحوه عملکرد انواع لوله خرطومی آبیاری

نحوه عملکرد انواع لوله خرطومی آبیاری جهت انتقال آب در زمین‌های کشاورزی امروزه از لوله های پلاستیکی استفاده می‌شود. این لوله ها در دو نوع خرطومی و ساده در بازار عرضه شده اند. نوع خرطومی این محصولات از قابلیت انعطاف پذیری بسیار بالایی به ویژه در زمین ‌های کشاورزی برخوردار هستند.

این لوله ها از جنس pvc بوده و انعطاف پذیری بالای آنها موجب شده است که بتوانند در پستی و بلندی ها برای انتقال آب از آنها استفاده نمود. لوله خرطومی آبیاری نوسانات دمایی از دمای منهای ۴۰ درجه تا سانتی گراد تا مثبت ۱۵۰ درجه سانتی گراد را به راحتی و بدون ترک خوردگی یا تغییر شکل تحمل می کند.

از این لوله می توان برای انتقال آب به باغات و زمین های کشاورزی و به ویژه به عنوان لوله مکش پمپ های آب استفاده کرد. این لوله ها دارای طول عمر بسیار بالایی هستند و بنابراین برای استفاده در زمین های کشاورزی که سطحی ناهموار داشته و لوله به طور مکرر در تماس با سنگ های نوک تیز می باشد بسیار مناسب و کاربردی هستند.

عملکرد این لوله ها به نحوی است که به دلیل داشتن سطح داخلی صاف حتی امکان انتقال مواد پودری و ذرات را نیز ممکن ساخته اند. این لوله ها به دلیل نحوه ساخت مانع هرگونه نشتی از خود گشته و به این ترتیب از اتلاف انرژی به مقدار قابل توجهی جلوگیری می‌کنند.

همچنین همانطور که گفته شد یکی از کارکردهای این لوله ها استفاده از آنها در پمپ های آب می باشد این لوله ها به دلیل داشتن ساختار مارپیچی می توانند در هدایت و انتقال آب از چاه به سطح زمین بسیار موثر واقع شوند.

لوله آبیاری دریچه دار خرطومی یکی از انواع این لوله بوده که امکان تنظیم خروج آب از آن به راحتی وجود دارد و به تازگی استفاده از آنها برای صرفه جویی و تنظیم میزان خروج آب مرسوم شده است.

تولیدکنندگان لوله خرطومی آبیاری

تولیدکنندگان لوله خرطومی آبیاری فروشندگان انواع تجهیزات کشاورزی و سیستم های آبیاری و کسانی که در زمینه تجهیز زمین های کشاورزی به شبکه ‌های آبیاری فعالیت می کنند همچنین کسانی که در زمینه صادرات این گونه محصولات به کشور های همسایه همچون عراق فعالیت دارند می توانند از لوله خرطومی آبیاری برای توسعه کسب و کار خود استفاده نمایند.

برای خرید این لوله آبیاری پلاستیکی خرطومی می ‌توانید با تولیدکنندگان آن ارتباط برقرار کرده و ضمن اطلاع از قیمت روز این لوله نسبت به سفارش آن اقدام کنید.

تولید کنندگان لوله خرطومی این محصول را با قیمت ارزان ‌تر برای کسانی که به صورت عمده و در متراژ بالا اقدام به سفارش آن نمایند ارائه خواهند کرد همچنین امکان ارسال سفارشات خریداران به کلیه نقاط ایران در اسرع وقت امکان پذیر است.

محمد حسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon مدیر مجموعه: 09172900116

مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید