مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

توزیع کنندگان لوله آبیاری تاشو

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات انواع لوله آبیاری تاشوراهنمای تهیه لوله آبیاری تاشو

به دلیل اینکه صنعت کشاورزی اهمیت بسیار زیادی برای کشور دارد، می بایست ابزار و وسایل مناسبی نیز جهت تولیدات بهتر محصولات، در کشاورزی استفاده شود.

 لوله آبیاری پیشرفته  یکی از وسایل مهمی هستند که تاثیر زیادی در کیفیت تولیدات دارند.ما جزو برترین توزیع کنندگان لوله آبیاری تاشو هستیم که محصولات ما از کیفیت، جنس و دوام بسیار بالایی برخوردار هستند و می توانند کمک بسیار چشمگیری به صنعت کشاورزی کنند.

توزیع کنندگان لوله آبیاری تاشو

مشخصات انواع لوله آبیاری تاشو

مشخصات انواع لوله آبیاری تاشو لوله های آبیاری تاشو دارای مشخصات خاصی می باشند که در اینجا می خواهیم در مورد انواع لوله آبیاری برایتان بگوییم. از مهم ترین مشخصات این نوع لوله های آبیاری، انعطاف پذیر بودن آن ها است که به راحتی می‌توانند جمع شوند و به هیچ عنوان جا گیر نیستند و در اثر جمع شدن شکسته و خراب نمی شوند.

لوله های آبیاری تاشو به صورت دو تیکه و سه تیکه موجود هستند که رنگ‌ دیواره آن ها، بستگی به کاربردشان دارد  و متفاوت است.

از مشخصات ویژه لوله تاشو، حمل بسیار آسان آن می باشد و همچنین با وجود چند لایه بودن لوله تاشو و استفاده از موادی نظیر پی وی سی و پلی اتیلن در ساخت این نوع لوله، وزن ‌خیلی کمی ‌دارند و سبک‌ هستند.

این نوع لوله آبیاری، در برابر گرما و سرما کاملا مقاوم هستند و حتی اگر در معرض نور خورشید قرار بگیرند نیز آسیبی نخواهند دید.

لوله های آبیاری تاشو، بسیار انعطاف پذیر هستند و به راحتی می‌توان از این نوع لوله در مزارع ناهموار نیز استفاده کرد، بدون اینکه آسیب و ضربه ای با لوله وارد شود.

این نوع لوله ها بسیار مقاوم هستند و در صورت تماس با مواد شیمیایی، اسید ها و باز ها از بین نمی روند، سوراخ یا خراب نمی شوند.

این لوله ها قابلیت تحمل فشار آب بسیار زیاد را دارا می باشند و می توانند پخش آب را به راحتی کنترل کنند.

یکی از مشخصات مهم این نوع لوله که باعث جذب طرفداران بیشتر این محصول شده است، صرفه جویی در مصرف آب است، زیرا این محصول با کنترل آب و آبیاری کافی و به موقع، از هدر رفتن آب جلوگیری می کند.

راهنمای تهیه لوله آبیاری تاشو

راهنمای تهیه لوله آبیاری تاشو

برای خرید و تهیه لوله آبیاری تاشو باید نکاتی در مورد خرید آن بدانید، برای خرید این‌ محصول توجه داشته باشید که آن دسته از لوله های آبیاری را خریداری کنید که از مواد اولیه مرغوب  و طبق استاندارد بین المللی تولید شده باشند و همچنین از تعداد لایه های بالایی برخوردار باشند تا دوام و ماندگاری بیشتری داشته باشند.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات و آگاهی بیشتر و دریافت راهنمایی به وب سایت درج شده مراجعه فرمایید و یا به مراکز معتبر مراجعه کنید.

محمد حسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon مدیر مجموعه: 09172900116

مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید