مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش کلی مه پاش فضای باز

آنچه در این مقاله می خوانید...

مقایسه مه پاش خانگی و صنعتیعرضه مستقیم انواع مه پاش فضای باز

انواع مه پاش صنعتی و خانگی وجود دارد. مه پاش قادر است با ایجاد رطوبت فضای اطراف را سرد یا خنک کند. این دستگاه کاربردی در فضای باز، رستوران ها، باغچه، مکان های تفریحی و … کاربرد داشته و نقش زیادی در کاهش دما در اطراف خود دارد. فروش کلی مه پاش باز با کیفیت بالا و درجه یک به صورت غیرحضوری و آنلاین امکان پذیر می باشد. انواع مه پاش فضای باز در مدل های مختلف وجود دارد که به راحتی قابل تهیه است. 

فروش کلی مه پاش فضای باز

مقایسه مه پاش خانگی و صنعتی

مقایسه مه پاش خانگی و صنعتی مه پاش خانگی و صنعتی از نظر نوع پمپ مصرفی با هم متفاوت هستند. مه پاش صنعتی نیاز به یک پمپ فشار قوی دارد تا کارایی خود را به درستی انجام دهد. این مه پاش نسبت به مه پاش خانگی قیمت بالاتری دارد.

مه پاش صنعتی در مکان هایی همچون گلخانه، باغ، دامداری، کشاورزی و … مورد استفاده قرار می گیرد. برای پرورش قارچ و برخی از گیاهان به این نوع مه پاش نیاز است. اما مه پاش رستوران و خانگی اندازه ی کوچکتر داشته و در مکان هایی همچون حیاط، باغچه و … استفاده می شود.

فرق دیگر بین مه پاش خانگی و صنعتی از نظر نوع کارایی، دستگاه ها و تجهیزات به کار رفته در آنهاست. هر چه مه پاش بزرگتر باشد و برای استفاده در مکان های وسیع و بزرگتر تولید شود، میزان قدرت موتور آن نیز افزایش می یابد و تجهیزات بیشتری در خط تولید آن به کار می رود. 

هر دو مه پاش جهت تامین رطوبت در هوای گرم و دمای بالا کاربرد دارند. در بسیاری از گلخانه ها و باغ ها نبود رطوبت کافی می توامد رشد گیاهان را متوقف کند و یا کاهش دهد، با تولید انواع مه پاش این مشکل تا حد قابل توجهی برطرف شده است.

عرضه مستقیم انواع مه پاش فضای باز

عرضه مستقیم انواع مه پاش فضای باز انواع مه پاش فضای باز را می توانید به صورت آنلاین و غیرحضوری تهیه و خریداری کنید. عرضه مستقیم و بدون واسطه ی انواع مه پاش فضای باز با قیمت ویژه و باور نکردنی امکان پذیر می باشد. 

امروزه مه پاش در مکان های مختلف به چشم می خورد و بسیار کاربردی می باشد. اگر خواهان دستگاه مه پاش هستید، شما می توانید مدل ها و اندازه های متنوع این محصول را به راحتی به صورت آنلاین سفارش دهید.

مه پاش فضای باز با کیفیت درجه و تضمینی به صورت اینترنتی به فروش می رسد و به اقصی نقاط کشور ارسال می شود. با خرید از طریق همین شرکت که عرضه کننده ی اصلی و معتبر این محصول می باشد، می توانید مه پاش درجه یک و ممتاز را با قیمت ویژه به صورت مستقیم تهیه و خریداری کنید. 

محمد حسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon مدیر مجموعه: 09172900116

مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید