مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش بهترین واشر بست ابتدایی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات انواع واشر بست ابتدایی شیار دارقیمت باورنکردنی انواع واشر بست ابتدایی

حتما شما هم گاهی به مواردی مثل داشتن دو شلنگ کوتاه برخورد کردید و نیاز داشتید که به کمک یک وسیله آنها را به هم وصل کنید و به همین دلیل از واشر بست های مختلف که مورد نیاز خود استفاده می کردید. فروش بهترین واشر بست ابتدایی در هر جایی صورت نمی گیرد بلکه باید از جای مخصوص و مورد اعتماد خود واشر بست ابتدایی یعنی از خود تولیدکننده خریداری کنید.

فروش بهترین واشر بست ابتدایی

مشخصات انواع واشر بست ابتدایی شیار دار

مشخصات انواع واشر بست ابتدایی شیار دار واشر بست ابتدایی یکی از انواع مختلف و دیگر واشر ها است که برای اتصال شلنگ های آبیاری استفاده می شود تا آبیاری پارک ها و باغ های بزرگ به راحتی و بدون سختی و دغدغه صورت بگیرد.

همانطور که متوجه شدید این واشر بست های ابتدایی، مخصوص باغبانی است ولی تعداد شرکت های تولیدکننده این واشر بست ها زیاد است ولی هر شرکتی به نحوه خاصی تولید می کند و از این رو این واشر بست ها مشخصات و انواع مختلفی دارند.

مشخصات انواع واشر بست ابتدایی در جنس، رنگ، سایز و شکل و یا همان طرح آنها خلاصه می شود.

واشر بست های ابتدایی، سایزهای مختلفی دارند که از سایز 12 شروع می شود و به ترتیب دو تا دوتا، تا سایز 18ادامه دارد که می شود:12-14-16-18-20.

رنگ این واشر بست ها در هر سایز شمل دو رنگ مشکی و شفاف می شود و این یعنی اینکه، ما از واشر بست مثلا سایز12 دو نوع داریم که یک نوع مشکی رنگ است و یک نوع رنگی شفاف دارد.

این واشر پست ها اکثرا از جنس پلاستیک هستند و ما همه می دانیم که پلاستیک انواع مختلفی دارد پس جنس این واشر ها قطعا می تواند هر نوعی از انواع جنس های پلاستیک از جمله پی اتیلن باشد.

این واشر ها شکل و طرح های مختلف و گوناگونی دارند که هر کدام بسته به شکل و طرح خود، کاربردهای مختلف و متفاوتی دارند. یکی از این طرح ها، طرح واشر بست ابتدایی شیاردار است که بسیار کاربرد و استفاده دارد که باعث پرطرفدار شدن آن شده است. 

قیمت باورنکردنی انواع واشر بست ابتدایی

قیمت باورنکردنی انواع واشر بست ابتدایی هر محصولی برای فروش قیمت مخصوص خود را دارد که مشتری با پرداخت آن قیمت، محصول مورد نیاز خود را خریداری می کند. این واشر بست ها نیز، قیمتی دارند ولی قیمت آنها واقعا باور نکردی است، البته اگر از جای درست خریداری کنید که قطعا هم این کار را می کنید‌.

این محصولات به دلیل کاملا ایرانی بودن و تولید انبوه توسط کارخانه های بزرگ، قیمت پایینی دارند که این قیمت، واقعا قیمتی باور نکردی است، البته اگر برای خرید به همین سایت مراجعه کنید.

محمد حسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon مدیر مجموعه: 09172900116

مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید