مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

برترین واردکننده شلنگ جمع کن اتوماتیک

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی شیلنگ جمع کن GREEN LUX مدل چرخ دارپخش انواع شلنگ جمع کن اتوماتیک

شلنگ جمع کن اتوماتیک محصولی عالی، برای جمع کردن انواع شیلنگ های طویل به شمار می رود. با استفاده از این محصول علاوه بر آبیاری سریع مناطق کشاورزی و باغی، به راحتی می توان نواحی مورد نظر را به خوبی شست و شو کرد.

همانطور که از نام محصول پیداست، به صورت اتوماتیک و بدون استفاده از دست، شروع به کار می کند. برترین واردکننده شلنگ جمع کن اتوماتیک، محصولاتی با کیفیت ارائه می نماید.

برترین واردکننده شلنگ جمع کن اتوماتیک

معرفی شیلنگ جمع کن GREEN LUX مدل چرخ دار

معرفی شیلنگ جمع کن GREEN LUX مدل چرخ دار در این قسمت به معرفی شیلنگ جمع کن GREEN LUX مدل چرخ دار، پرداخته ایم تا با اجزای تشکیل دهنده و نحو کار با دستگاه بیشتر آشنا شوید. این محصول در مدل ها و ابعاد مختلف تهیه می شود.

یک شیلنگ جمع کن ارزان، از ابعاد کوچکتری برخوردار می باشد. بدنه کالا از فلز ضد زنگ تشکیل شده است و در برابر رطوبت و آب و هوای بارانی مقاوم است و آسیب نمی بیند.

چرخ های موجود بر روی محصول باعث می شود تا دستگاه را به راحتی، به نواحی مختلف جا به جا کنیم. این چرخ ها از پلاستیک درجه یک تهیه شده اند و انعطاف پذیر هستند.

با استفاده از مدل GREEN LUX می توان، در کمترین زمان، شیلنگی به طول 50 متر جمع کرد. این مدل دارای دستگیره، دسته گردان و شیلنگ است و به راحتی به سری، شیرهای مختلف خانگی و صنعتی نصب می شود. با وجود سرپوش دستگاه هیچ آسیبی به شیلنگ وارد نخواهد آمد، همچنین شیلنگ در معرض نور خورشید نخواهد بود. 

قرقره دستگاه یکی از اجزای اصلی در جمع آوری شیلنگ است، از رسیدن آسیب های احتمالی به شیلنگ جلوگیری می کند و مانع از گره خوردن آن می شوند، به همین دلیل نقش اصلی را در محافظت از شلنگ بر عهده دارد. همچنین به دلیل دارا بودن وزن کم و پایه مناسب، بر روی سقف، میزکار و … قابل نصب است. 

این محصول در کمترین زمان ممکن، آب را به محل های مورد نظر می رساند و در صورت عدم نیاز به جریان آب، آن را قطع می کند، بنابراین باعث صرفه جویی در مصرف آب می شود.

پخش انواع شلنگ جمع کن اتوماتیک

پخش انواع شلنگ جمع کن اتوماتیک کار با شلنگ جمع کن های اتوماتیک بسیار آسان است. این محصول دارای سری آبپاش است، که با استفاده از آن می توان، باغچه، باغ و … را آبیاری نمود. 

شیلنگ جمع کن باغبانی، به منظور آبیاری باغات مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. مرکز پخش انواع شلنگ جمع کن اتوماتیک محصولات خود را به صورت عمده و در قیمت های باورنکردنی، عرضه می کند.

محمد حسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon مدیر مجموعه: 09172900116

مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید