مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت انواع لوله آبیاری دریچه دار

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات لوله های دریچه دار آبیاری سطحیمرکز توزیع لوله آبیاری دریچه دار

قیمت انواع لوله آبیاری دریچه دار بسیار مناسب است و هزینه پرداخت شده برای خرید این محصولات در مقایسه با کیفیت و کارایی عالی آنها ناچیز است. عمده خریدهای انواع لوله آبیاری سود بالایی را برای خریداران ایجاد می کند. بهترین مکان ها برای خرید لوله آبیاری ارزان و فله، کارخانه ها هستند.

خریداران برای خرید مستقیم از کارخانه می توانند از طریق این سایت اقدام به خرید عمده نمایند.

قیمت انواع لوله آبیاری دریچه دار

مشخصات لوله های دریچه دار آبیاری سطحی

مشخصات لوله های دریچه دار آبیاری سطحی استفاده از لوله های دریچه دار در کشاورزی و باغداری به منظور بهبود روشهای آبیاری سطحی می باشد. لوله های دریچه دار اولیه از جنس مواد پلیمری و پی وی سی ساخته شده اند که بسیار مقرون به صرفه، سبک و کارآمد هستند.

انواع لوله های دریچه دار از لوله های پلی اتیلن مجهز به دریچه های قابل تنظیم هستند که به عنوان مجاری درجه 4 می توانند جایگزین مناسبی برای کانالهای خاکی باشند.

این لوله ها که در کلاف های 100 و 200 متری ساخته می شوند. لوله های دریچه دار به وسیله گیره مخصوص به دهانه خروجی آبگیر و یا به یکدیگر متصل شده و در امتداد طول قطعه آبیاری به طول مناسب مستقر می گردد.

لوله ها در فواصل معین مجهز به دهانه های خروجی آب (دریچه) می باشند و مقطع دهانه هر دریچه بوسیله کلاهک مخصوص قابل تنظیم است. همچنین طراحی مناسب لوله های دریچه دار، می تواند یکنواختی توزیع آب و ذخیره آب آبیاری را در اراضی زراعی و باغی بهبود ببخشد.

مرکز توزیع لوله آبیاری دریچه دار

مرکز توزیع لوله آبیاری دریچه دار مرکز توزیع لوله آبیاری دریچه دار معمولا کارخانه ها هستند که با مراجعه به این کارخانه ها می توانید لوله های مورد نظر خود را خریداری کرده و از کیفیت آنها اطمینان حاصل کنید. همچنین در این کارخانه ها می توانید خرید عمده این لوله ها را تجربه کنید و از تخفیف های شگفت انگیز بهره مند شوید زیرا واسطه ها از بین رفته اند و شما به صورت مستقیم خرید خود را انجام میدهید.

خوشبختانه توزیع کنندگان زیادی انواع بهترین و با کیفیت ترین لوله آبیاری بارانی و اتصالات آن را در سراسر کشور توزیع می کنند که مطلوب ترین نوع را به مشتریان ارائه می دهند. توزیع عمده در سطح کشور توسط این مرکز صورت می گیرد، فقط کافی با مشاوران فروش ما در ارتباط باشید و سفارشات خود را از همین طریق ثبت نمایید.

امروزه لوله آبیاری قطره ای بیشترین کاربرد را در کشاورزی و باغداری دارد به همین دلیل با توزیع این محصولات در سراسر کشور می توان نیاز بازار را رفع نمود و با ارائه این محصولات با قیمت مناسب، مورد توجه خریداران زیادی واقع شد.

محمد حسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon مدیر مجموعه: 09172900116

مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید