مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز عرضه بست انتهایی عینکی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات بست انتهایی عینکیروش های خرید انواع بست انتهایی عینکی

مرکز عرضه بست انتهایی عینکی، یکی از مهم ترین ابزارهای مورد نیاز جهت آبیاری قطره ای را به فروش می رساند؛ همان گونه که از نام کالا به بر می آید؛ این بست تا حدودی شبیه به عینک بوده و در انتهای لوله های آبیاری نصب می گردد؛ هدف به کار بردن چنین وسیله ای، پیشگیری از هدر رفتن آب می باشد؛ کار نصب بست عینکی در آخرین مراحل لوله کشی جهت آبیاری قطره ای انجام می شود.مرکز عرضه بست انتهایی عینکی

مشخصات بست انتهایی عینکی

مشخصات بست انتهایی عینکی آبیاری باغات و مزارع از دغدغه های اساسی کلیه کشاورزان محسوب می گردد؛ از طرفی همواره صحبت از کمبود منابع آبی مناسب در میان می باشد؛ به همین دلیل چند سالی است که مبحث آبیاری قطره ای باب شده است؛ این کار با استفاده از انشعابات لوله ای و یک سری لوازم خاص صورت می گیرد؛ به بیان دیگر لوله کشی جهت آبیاری قطره ای به وسایل خاص خود نیاز دارد.

بست انتهایی عینکی، نوعی بست دو تایی است که در انتهایی لوله منشعب شده تعبیه می گردد؛ بدون استفاده از چنین وسیله ای با مصرف بی رویه آب و هدر رفتن آن مواجه می شویم؛ بنابراین می توان گفت که این ابزار، نقش مهمی در فرآیند آبیاری قطره ای ایفا می کند.
از طرفی برخی از بست های نامناسب، ممکن است؛ موجب شکستگی لوله شوند؛ در حالی که مشخصه بارز بست عینکی انتهایی، این است که در محل نصب دچار خرابی و شکستگی نمی شود؛ علاوه بر این بست انتهایی، چند بار مصرف بوده و می توان آن را بارها استفاده کرد.

روش های خرید انواع بست انتهایی عینکی

روش های خرید انواع بست انتهایی عینکی روش های مختلفی برای خرید انواع بست انتهایی عینکی وجود دارد؛ به عنوان مثال در بسیاری از مراکز فعال در حوزه ارائه خدمات آبیاری قطره ای، این محصول در پک های مخصوص قرار داده می شود.
نکته مهم این است که در هنگام تهیه چنین لوازمی، علاوه بر کیفیت به گارانتی و خدمات پس از فروش آنها نیز توجه کنیم.

کلیه روش های خرید بست انتهایی عینکی را می توان به دو گروه عمده و جزئی تقسیم نمود؛ نکته شایان ذکر این است که بست عینکی نیز به نوبه خود انواع مختلفی داشته و در اندازه های گوناگون تولید می گردد؛ همچنین انواع بست انتهایی عینکی را می توان از نظر متریال به کار رفته جهت تولید، ضخامت، میزان مقاومت در برابر عوامل محیطی و مواردی از این قبیل مورد بررسی قرار داد.

علاوه بر آنچه بیان شد؛ ارقام مختلف بست عینکی مخصوص لوله های انشعابی آبیاری قطره ای از لحاظ برند یا محل ساخت نیز طبقه بندی می شوند.
بست انتهایی رعد EB1، نمونه ای از بهترین های حوزه خود محسوب می گردد.

محمد حسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon مدیر مجموعه: 09172900116

مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید