مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

پخش مستقیم شلنگ آبیاری قطره ای

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات انواع شلنگ آبیاری قطره ایتولیدکنندگان بهترین انواع شلنگ آبیاری قطره ای

پخش مستقیم شلنگ آبیاری قطره ای محصولات خود را با قیمتی بسیار مناسب به مشتریان خود عرضه می نماید چرا که  فروش به صورت مستقیم با حذف هرگونه واسطه ای به دست شخص خریدار می رسد در تجهیزات آبیاری قطره ای آب از یک شبکه لوله کم فشار به صورت یک الگوی از قبل تعیین شده پخش می گردد

پخش مستقیم شلنگ آبیاری قطره ای

مشخصات انواع شلنگ آبیاری قطره ای

مشخصات انواع شلنگ آبیاری قطره ای از مشخصات این شلنگ در سیستم‌ های آبیاری قطره ‌ای به عنوان لترال است که قطره‌ چکان ‌ها داخل (دریپر بین خطی) یا بر روی آن نصب می ‌شوند. شلنگ آبیاری قطره ‌ای به خاطر داشتن انعطاف ‌پذیری بالا، خصوصاً جهت اجرای طرح آبیاری قطره ‌ای با آرایش دم خوکی بسیار مناسب است.

یکی از مهمترین خواصی که شلنگ آبیاری قطره‌ ای داراست، خاصیت مقاوم بودن آن در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید (UV) می‌ باشد. به دلیل این که شلنگ آبیاری قطره‌ای معمولاً در مزارع و باغات بر روی زمین پهن می‌گردد و در معرض مستقیم تابش نور خورشید قرار دارد، این خاصیت باعث افزایش طول عمر لوله می‌شود. البته شلنگ آبیاری قطره ‌ای غیر استاندارد در مقابل اشعه خورشید دچار فرسودگی می شود و به مرور زمان از بین می روند. به خاطر همین هنگام خرید دقت نمایید که شلنگی استاندارد و با کیفیت خریداری نمایید.

همچنین از دیگر مزایای شلنگ آبیاری قطره‌ای می ‌توان به نصب آسان و سریع اتصالات آن اشاره کرد. اتصالات آبیاری قطره‌ ای نیز از نوع فشاری بوده و به راحتی داخل شلنگ جا می‌ خورد.

تولیدکنندگان بهترین انواع شلنگ آبیاری قطره ای

تولیدکنندگان بهترین انواع شلنگ آبیاری قطره ای کارخانه تولیدی انواع شیلنگ های آبیاری، محصولات خود را از مواد اولیه گوناگونی تولید می کند. در این جا باید متذکر شد که این گونه از محصول را می شود در جنس های پلاستیکی و فلزی پیدا کرد که نوع پلاستیکی آن کاربرد بیشتری دارد. به همین دلیل اکثر شرکت های تولیدی، نوع پلاستیکی لوله های آبیاری را تولید می کنند. 

اما نوع لوله های فلزی، کمتر مورد استفاده قرار می گیرد که به دلیل زنگ خوردگی و همچنین عمر کم آن می باشد که ممکن است به گیاه و یا مکان های مختلفی آسیب برساند. 

روی هم رفته، کارخانه های تولیدی ای که در گوشه و کنار ایران فعالیت می کنند، سعی شان بر این است تا بتوانند محصولاتی را روانه بازار کنند که از جمله بهترین ها باشد. محصول با کیفیت، از فروش خوبی هم برخوردار می گیردد؛ زیرا که خریداران متفاوتی پیدا می کند و از هر گوشه ای کشور برای این گونه از محصول اقدام می کنند. 

شیلنگ های آبیاری مرغوب کارخانه جات ایرانی را می توانید با مراجعه به مرکز خرید شیلنگ در هر جایی که زندگی می نمایید، به دست آورید. همچنین نمایندگی فروش شیلنگ تولیدی ها هم در جای جای کشورمان فعالیت می کنند. کارخانه شیلنگ سازی برای فروش بیشتر، سایت های مختلفی را هم راه اندازی می نماید. 

مدل های مختلفی از نوار آبیاری قطره ای در بازار وجود دارد که هر کدام شان دارای کاربردهای متفاوتی هستند. تولید انواع شیلنگ آبیاری را کارخانه هایی انجام می دهند که به خوبی بازار را بررسی کرده اند و می دانند که مصرف کنندگان در چه مکان هایی از آن استفاده می نمایند. در کنار این، باید گفت که این محصول در این مدل ها عرضه می شود: 

انواع شیلنگ باغبانی که به صورت قطره ای و بارانی می شود از آن استفاده کرد. 

انواع شیلنگ کشاورزی که این هم به همین طریق کاربرد دارد. 

شیلنگ های گلخانه ای هم که دارای سایزهای متفاوتی می باشند. 

هر یک از این شیلنگ ها از جنس های مختلفی تولید شده اند. اگر قصد خرید شیلنگ باغبانی و یا خرید شیلنگ کشاورزی را دارید، باید به نوع و جنس آن توجه ویژه ای داشته باشید. زیرا که این گونه خواهید توانست از مرکز فروش شیلنگ باغبانی و کشاورزی بهترین محصول را تهیه کنید. تنوع در مدل را می توان به وضوح در بازار مشاهده کرد. 

محمد حسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon مدیر مجموعه: 09172900116

مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید