مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

توزیع انواع تجهیزات آبیاری بارانی

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی تجهیزات آبیاری قطره ایفروش مرغوب ترین تجهیزات آبیاری بارانی

امروزه با توجه به کمبود و بحران آب، آبیاری بارانی یکی از بهترین راه ها جهت فرآوری محصولات کشاورزی و باغی است که به صورت قابل توجهی سبب کاهش مصرف آب و افزایش محصول می گردد.
در حال حاضر توزیع انواع تجهیزات آبیاری بارانی با بهترین کیفیت و قیمت کارخانه انجام می شود و به صورت عمده و خرده در دسترس فروشندگان لوازم آبیاری و یا کشاورزان قرار می گیرد. جهت خرید می توانید از طریق سایت با ما در ارتباط باشید.توزیع انواع تجهیزات آبیاری بارانی

بررسی تجهیزات آبیاری قطره ای

بررسی تجهیزات آبیاری قطره ای همان طور که در بالا اشاره شد استفاده از سیستم آبیاری نوین در اثر پیشرفت تکنولوژی یکی از بهترین راهکارهای استفاده بهینه از منابع آب می باشد که برای آبیاری مزارع، باغ ها و گلخانه ها ابداع شده است و به صورت قطره ای انجام می شود.
می توان گفت که امروزه آبیاری قطره ای یکی از متداول ترین روش های آبیاری نوین است که بسیار رواج یافته است. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا به بررسی تجهیزات آبیاری قطره ای بپردازیم.
انواع لوازم آبیاری که شامل یک شبکه لوله کم فشار، قطره چکان و دستگاه هایی مانند تایمر، پمپ، فیلتر و … می باشد سبب افزایش سرعت آبیاری می گردد. این گونه تجهیزات معمولا در ابتدای لوله اصلی نصب می شوند، سپس آبیاری از طریق این لوله ها به سیستم قطره چکان انتقال می باید. قطره چکان در واقع فشار موجود در شبکه لوله را کاهش می دهد و باعث صرفه جویی در تخلیه آب می گردد.
تجهیزات آبیاری قطره ای دارای انواع مختلفی هستند که بر اساس شرایط آب و هوایی مناطق مختلف، نوع خاک و محصول متفاوت اند. به عنوان مثال قدرت پمپ، قطر و ضخامت لوله ها و انشعاباتی که در طراحی آبیاری قطره ای به کار می رود بستگی به میزانی آبی دارد که در کشت محصول مورد نیاز است.
در واقع می توان گفت که انتخاب نوع فیلتراسیون در آبیاری قطره ای به نوع آب و انتخاب قطره چکان مناسب نیز به نوع خاک بستگی دارد که تمامی اینها نیاز به شناخت و تخصص بالایی در این زمینه دارند.
آبیاری قطره ای که در بعضی اوقات به آن آبیاری زیر بستری، آبیاری اسپری، آبیاری دریپ نیز گفته می شود توسط تایمرهای ساده که به صورت دستی قابل تنظیم هستند، در زمان مشخصی سبب فعال شدن شیرهای برقی می شوند و موجب به جریان در آمدن آب در قطره چکان می گردند.
سنسورهای اندازه گیری دما و رطوبت نیز در بسیاری از این تجهیزات وجود دارد که سبب انجام محاسبات دقیق شده و تعیین می کنند که زمین به چه میزان آب نیاز دارد.

فروش مرغوب ترین تجهیزات آبیاری بارانی

فروش مرغوب ترین تجهیزات آبیاری بارانی در حال حاضر فروش مرغوب ترین اتصالات آبیاری تحت فشار از طریق سایت انجام می شود و به دلیل تنوع و گستردگی آنها در درجه کیفی گوناگون و رنج های متفاوتی از قیمت یافت می شوند.
شما می توانید با مراجعه به سایت انواع و اقسام این تجهیزات را مشاهده نمایید و با کلیک بر روی هر آیتم به مشخصات و لیست قیمت آنها دسترسی داشته باشید. قیمت تعیین شده برای هر محصول با توجه به برند تولیدی و کیفیت آنها، کمترین نرخ در نظر گرفته شده است و در صورت فروش عمده بسیار کمتر محاسبه می گردد.

محمد حسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon مدیر مجموعه: 09172900116

مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید