مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید برترین اتصالات آبیاری تحت فشار

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با انواع اتصالات آبیاری تحت فشارمرکز واردات انواع اتصالات آبیاری تحت فشار

بطور کلی قیمت های اتصالات آبیاری تحت فشار با قیمت مواد اولیه مصرفی تولید شیلنگ ارتباط تنگاتنگ و مستقیمی دارد . هر چه این مواد با کیفیت تر باشد در نهایت قیمت نهایی شیلنگ ها افزایش می یابد.
اگر این شیلنگ ها به صورت عمده از بازار خریداری شود قیمت آن مقرون به صرفه تر است. تهیه کنندگان و فروشندگان، شیلنگ ها را بر اساس موارد زیر قیمت گذاری می کنند.

1- سایز شیلنگ، که واحد آن اینچ است.

2- وزن شیلنگ، که واحد آن کیلوگرم است.

3- طول شیلنگ، که واحد آن متر است.

 

خرید برترین اتصالات آبیاری تحت فشار

آشنایی با انواع اتصالات آبیاری تحت فشار

آشنایی با انواع اتصالات آبیاری تحت فشار

انواع اتصالات آبیاری تحت فشار و انتقال آب کشاورزی شامل چه نوع هایی هستند؟ لوازم قابل استفاده در سیستم ها آبیاری. لوازم آبیاری قطره ای مخصوص جالیزها که در برگیرنده لوله و قطره چکان و انواع اتصالات قطره ای برای کشت انواع و اقسام صیفی جات هستند. لوازم مورد استفاده در فرآیند لوله کشی آبیاری زیر سطح زمین. لوله هایی با قطر خارجی 7 میلیمتر به بالا از نوع جنس پلی اتیلن که در آبیاری قطره ای کشاورزی استفاده می گردد. همه وسایل شامل لوله، اتصالات، شیرآلات و تجهیزات لازم در  سیستم های جدید آبیاری.

کارخانه های تولید انواع و اقسام شیلنگ های آبیاری، عموما محصولات تولیدی خود را از مواد اولیه مختلف تولید می کنند. قابل ذکر است که این نوع از محصولات تولید می شود. می توان در جنس های مختلف پلاستیکی و فلزی یافت می شود که نوع پلاستیکی آن کارآیی بیشتری دارد. به همین سبب بیشتر کارخانه های تولیدی، نوع پلاستیکی لوله های آبیاری را تولید می کنند. 

ولی مدل لوله های فلزی، امروزه زیاد مورد استفاده قرار نمی گیرد که به سبب زنگ زدگی و همینطور عمر کم آن می باشد که شاید به گل و گیاه و یا مکان های گوناگون صدمه می زند. 

در بازار مدل های گوناگون از شیلنگ های آبیاری وجود دارد که هر کدام از آن ها دارای کارآیی گوناگونی می باشند. ساخت انواع شیلنگ آبیاری را کارخانه هایی انجام می دهند که این قابلیت را دارند که بتوانند بازار به خوبی مورد بررسی قرار دهند و اطلاع دارند که مصرف کنندگان در حوزه کشاورزی بیشتر در چه جاهایی از آن استفاده می کنند. در کنار همه این موارد، لازم است که بگوییم این محصول در مدل های زیر بیشتر عرضه می گردند: 

·         انواع گوناگون شیلنگ باغبانی که به شکل قطره ای و بارانی می توانیم از آن ها استفاده کنیم. 

·         انواع مختلف شیلنگ کشاورزی که این نواع را هم به همین شیوه می توان بکار برد. 

·         شیلنگ های گلخانه ای دارای سایزهای گوناگونی هستند. 

هر کدام از این شیلنگ ها از جنس های متفاوتی تولید می شوند. چنانچه قصد خریدن انواع شیلنگ باغبانی و یا خریدن شیلنگ های کشاورزی را دارید، حتما باید به نوع و جنس آن دقت و توجه زیادی داشته باشید. چون که اینطوری می توانید بهترین محصول را خریداری کنید.

 

مرکز واردات انواع اتصالات آبیاری تحت فشار

مرکز واردات انواع اتصالات آبیاری تحت فشار

شرکت های زیادی هستند که به تولید شیلنگ آبیاری کشاورزی پرداخته اند و بصورت عمده و جزئی به فروش این شیلنگ ها می پردازند. برخی از این شرکت ها را می توان با سرچ کردن در اینترنت پیدا کرد. برخی از مدل های اتصالات آبیاری پلی اتیلنی تولیدی مانند شیلنگ آبیاری کشاورزان ، شیلنگ آبیاری قطره ای و …. می باشد.

 

محمد حسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon مدیر مجموعه: 09172900116

مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید