مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت انواع سر آبپاش 8 حالته

آنچه در این مقاله می خوانید...

سر آب پاش 8 حالته اینکو مدل HWSG092تهیه ارزانترین انواع سر آبپاش 8 حالته

سر آبپاش یکی از ابزار های پر کاربرد و مناسب برای منازل است که برای آبیاری گل و درخت، گلدان و باغچه و همچنین شستشو مورد استفاده قرار می گیرد. سر آبپاش به سر شلنگ متصل شده و به راحتی در دست قرار می گیرد و کنترل آن نیز ساده است. از سر آبپاش برای کنترل و تغییر سرعت و فشار آب استفاده می شود. علاوه بر این به راحتی خروج آب قطع شده و نیاز به بستن شیر اصلی ندارد. شما می توانید قسمت انواع سر آبپاش 8 حالته را در این سایت ببینید.

قیمت انواع سر آبپاش 8 حالته

سر آب پاش 8 حالته اینکو مدل HWSG092

سر آب پاش 8 حالته اینکو مدل HWSG092

سر آب پاش ها یکی از ابزار کاربردی جدید و تجهیزات آبیاری در هر منزل هستند. دلیل استفاده از سر آب پاش علاوه بر سهولت در شستشو و آبیاری این است که سر آب پاش ها آب را به صورت مناسب پخش می کنند و به دلیل کاهش فشار آب مانع از آسیب رسیدن و یا شکستن گیاه و از بین رفتن و جا به جایی خاک می شوند. سر آب پاش HWSG ۰۹۲ محصول تولید شده در شرکت اینکو بوده و از تکنولوزی ویژه ای برخوردار است که شما با تنظیم آن می توانید آب را در ۸ حالت مختلف از شلنگ خارج کرده و روی سطوح بپاشید .

سر آب پاش ۸ حالته شما را قادر می سازد تا فشار و سرعت آب را کاهش یا افزایش دهید و به همین دلیل آن را به گزینه ای مناسب برای شستن سطوح مختلف مانند حیاط، وسایل نقلیه مانند خودرو و آبیاری باغچه ها، درختان و گلدان ها تبدیل کرده است. جنس این سر اب پاش از پلاستیک بسیار محکم است.  پلاستیک استفاده شده برای تولید این سر آب پاش ها مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه و فشار دارند و به سادگی نمی شکنند و خراب نمی شوند. وزن آن نیز بسیار مناسب است. دسته آن حالت ارگونومیک دارد و به راحتی در دستان استفاده کننده قرار می گیرد. ابزار درون آب پاش نیز مقاومت بالایی در برابر رسوب گرفتگی دارند.

تهیه ارزانترین انواع سر آبپاش 8 حالته

تهیه ارزانترین انواع سر آبپاش 8 حالته

شما می توانید در این سایت انواع سر آبپاش ۸ حالته را ببینید. در کنار عکس هر محصول اطلاعات مربوط به آب پاش و همچنین قیمت آن را ببینید. شما می توانید محصول مورد نظر خود را به صورت آنلاین سفارش دهید و یا با کارشناسان و مسئولین فروش سایت گفتگو کرده و ارزانترین نوع آبپاش مورد نیاز خود را خریداری کنید. محصول سفارش داده شما در اسرع وقت تهیه و به دست شما خواهد رسید.

محمد حسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon مدیر مجموعه: 09172900116

مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید