مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت فروش پمپ آبیاری قطره ای

آنچه در این مقاله می خوانید...

پمپ های مورد استفاده در آبیاری قطره ایعرضه کنندگان پمپ آبیاری قطره ای

پمپ آبیاری قطره ای از جمله تجهیزات مورد استفاده در بخش کشاورزی است که جهت آبیاری قطره ای مورد استفاده قرار می گیرد. آبیاری قطره ای از تکنیک هایی است که جهت صرفه جویی در میزان مصرف آب و استفاده بهینه از آن صورت می گیرد و به این منظور از وسایل مختلفی استفاده می شود که پمپ آب گروهی از این قطعات را تشکیل می دهد.

 

 

قیمت فروش پمپ آبیاری قطره ای

پمپ های مورد استفاده در آبیاری قطره ای

پمپ های مورد استفاده در آبیاری قطره ای کشاورزی یکی از صنایعی است که از اهمیت زیادی برخوردار است و نقش مهمی در تامین غذای مورد نیاز انسان بر عهده دارد. در این صنعت، آبیاری یکی از مهمترین مواردی است که بدون آن هیچ گونه کشت و زرعی انجام نخواهد شد.

به این منظور و برای آب رسانی به زمین های مختلف کشاورزی و زراعی از ابزار های مختلفی استفاده می شود که از ضروری ترین آنها، پمپ آب می باشد.

کاربرد پمپ چیست و از چه مدل هایی از آن در آبیاری قطره ای استفاده می شود؟ در پاسخ به این سوالات باید گفت که پمپ ها از جمله تجهیزات مکانیکی هستند که انتقال و افزایش میزان فشار آب را در شبکه آبرسانی بر عهده داشته و به این منظور کاربری های گوناگونی نه تنها در بخش کشاورزی بلکه در بسیاری از صنایع دیگر از جمله صنعت ساختمان سازی نیز قابلیت استفاده دارند. از جمله انواع مختلف این لوازم می توان موارد زیر را بر شمرد:

  • پمپ سانتریفیوژ
  • پمپ شناور
  • پمپ فشار قوی
  • بوستر پمپ

پمپ های نوع اول دارای اجزای مختلفی هستند که در ارتباط با هم مانند یک سیستم عمل کرده و در مواردی چون انتقال آب قطره ای در کشاورزی، مصارف شهری و صنعتی و همچنین تاسیسات گرمایشی و سرمایشی مورد استفاده قرار می گیرند.

ظرفیت آبرسانی این قطعات بین 5 تا 1800 متر مکعب در ساعت متفاوت بوده و بر این اساس دارای ارتفاع و قطر خروجی متنوع می باشند. از پمپ های فشار قوی نیز برای انتقال آب از چاه های عمیق استفاده می شود. 

پمپ های شناور نیز که داخل مخزن آب شناور بوده و به این علت این نام بر آنها اطلاق شده است. 

عرضه کنندگان پمپ آبیاری قطره ای

عرضه کنندگان پمپ آبیاری قطره ای پمپ آبیاری کشاورزی از جمله پمپ آبیاری بارانی یا قطره ای مدل های مختلفی دارد که بر اساس سه عامل قدرت مکش، ظرفیت تخلیه و نیروی بالا بری سنجیده می شود.

بر این اساس در زمان خرید این وسیله انواع گوناگونی از پمپ ها توسط عرضه کنندگان به خریداران معرفی شده و کاربرد هر کدام توضیح داده می شود. در این صورت متقاضیان خرید می توانند با ارائه اطلاعات لازم در مورد میزان ظرفیت مورد نیاز و وسعت زمین خود نمونه مناسب را انتخاب نمایند.

محمد حسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon مدیر مجموعه: 09172900116

مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید