مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش ویژه لوله آبیاری دریچه دار

آنچه در این مقاله می خوانید...

کاربرد انواع لوله آبیاری دریچه دارآشنایی با مرکز تولید لوله ابیاری دریچه دار

با توجه به کمبود ذخایر آبی کشورمان در امر کشاورزی، استفاده از وسایلی که مانع از هدر رفتن آب شود، بسیار لازم و ضروری است، به همین منظور از لوله آبیاری دریچه دار استفاده می شود، این محصول دارای کاربرد های مختلفی در صنعت کشاورزی و دیگر صنایع کشور دارد، به خاطر ویژگی های منحصر به فردی که دارد، مورد پسند اکثر کشاورزان قرار گرفت. به همین منظور تولید کنندگان این محصول اقدام به فروش ویژه لوله آبیاری دریچه دار کردند.

فروش ویژه لوله آبیاری دریچه دار

کاربرد انواع لوله آبیاری دریچه دار

کاربرد انواع لوله آبیاری دریچه دار لوله آبیاری دریچه دار یکی از پرکاربرد ترین لوله های مورد نیاز برای آبیاری زمین های کشاورزی است. این محصول در قدیم از جنس آلومینیوم تولید می کردید، ولی با گسترش صنعت پتروشیمی از نفت لوله های پی وی سی ساخته شد، که مشکل بسیاری از صنایع مختلف را برای جابجایی و انتقال آب از یک منطقه به منطقه دیگر استفاده می شود. در گذشته سیستم آبیاری طوری بود، که از جوی آب خاکی استفاده می شد، ولی این کار باعث هدر رفتن میزان زیادی آب به درون زمین می شود.  یکی از کاربرد های انواع لوله آبیاری این است، که برای انتقال آب به زمین های کشاورزی استفاده می شود، از هدر رفتن آب و نفوذ آب به داخل زمین  مانع می شود، از تبخیر آب جلوگیری می کند، باعث انتقال سریع آب از یک منطقه به منطقه دیگر می شود.از فرسایش و بردن خاک مزارع به جاهای دیگر جلوگیری می کند. از کاربرد دیگر این محصول این است، که از انتقال بذر های کاشته شده به دیگر قسمت های زمین جلوگیری می کند.

مشکل این که آب به زمین های همسایه وارد شود، حل می شود، چون سبک و قابل حمل است، بعد از پایان فصل کشت، می توان آنرا جمع کرد، و در سالهای دیگر نیز مورد استفاده قرار داد. با استفاده از تجهیزات آبیاری نوین، میزان برداشت محصولات کشاورزی دو برابر می شود، در مصرف آب صرفه جویی می شود. در واقع این نوع  استفاده لوله آبیاری دریچه ای روشی برای اصلاح آبیاری سطحی می باشد.

آشنایی با مرکز تولید لوله ابیاری دریچه دار

آشنایی با مرکز تولید لوله ابیاری دریچه دار با توجه به نیاز صنایع مختلف از جمله کشاورزی در استفاده از لوله آبیاری دریچه دار، مراکز زیادی اقدام به تولید این نوع محصول می کنند. چون جنس این نوع لوله از پی وی سی می باشد، که یکی از مشتقات نفتی می باشد، اکثر شهرهایی که در آن صنعت پتروشیمی وجود دارد، از مراکز تولید این نوع لوله می باشد. ولی شهر های مثل تبریز، اصفهان، فارس و … مراکز تولید لوله آبیاری دریچه دار قرار دارد.

ولی برای اطلاع از مراکزی که این نوع لوله در آن تولید می شود، می توان از روش های رایج در بازار استفاده کرد، که این کار زیاد به صرفه نمی باشد، باعث هدر رفتن انرژی شما می شود. ما به شما برای اطلاع از مراکز تولید این محصول، استفاده از فروشگاه های اینترنتی و سایت های معتبری است، که در این زمینه فعالیت دارند.

محمد حسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon مدیر مجموعه: 09172900116

مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید