مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت انواع لوله آبیاری دریپردار

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی انواع لوله آبیاری مرغوبسفارش انواع لوله آبیاری دریپردار

قیمت انواع لوله آبیاری دریپردار در بازار یکسان نیست و بستگی به نوسانات بازار دارد و برای خرید این محصول باید قیمت روز را جویا شوید و بستگی به کیفیت و ضخامت آن لوله دارد، در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا ویژگی های انواع لوله آبیاری مرغوب آشنا شوید و هنگام خرید جنس با کیفیت را خریداری کنید.

قیمت انواع لوله آبیاری دریپردار

ویژگی انواع لوله آبیاری مرغوب

ویژگی انواع لوله آبیاری مرغوب

لوله آبیاری دریچه دار و لوله آبیاری قطره ای از انواع لوله های آبیاری می باشند که بسیار پر کاربرد و پر فروش می باشند. لوله آبیاری قطره ای که نام اصلی آن لوله دریپردار می باشد یکی از برترین محصولات کشاورزی است که در مصرف آب بسیار بهینه می باشد و برنامه ریزی منظمی دارد.

عملکرد آنها به گونه ای است که آب را از قسمت های پر فشار دریافت و به بیرون هدایت می کند، این محصول با مواد درجه یک و مقاوم در برابر اشعه ماورابنفش و همچنین کود های شیمیایی و خراش ها بسیار با دوام می باشد. از مزایای این نوع لوله عبارتند از: قرار گرفتن آن در مناطقی که به آب لازم دارند و به همین دلیل آب بیهوده هدر نمی رود و علف های هرز رشد نمی کنند و همچنین سموم و کود ها هدر نمی روند، دارای دوام بالای هستند.

یکی دیگر از انواع لوله ها لوله های دریچه دار هستند که به لوله تاشو هم شهرت دارند، هدف این لوله ها جلوگیری از اتلاف آب می باشد، این نوع لوله ها در کشور های اروپایی بسیار پرطرفدار می باشند، ابتدا از نوع آهن و فولاد بودند ولی با گذشت زمان به نوع پلیمری که مرغوب ترین ماده می باشد تبدیل شدند.

این لوله ها دارای دریچه های هستند که آب از آنها خارج می شود از ویژگی های آنها می توان به مواردی چون: عدم حساسیت به انواع آبها و نیازی به پمپ و فیلتر ندارند، به راحتی نصب می شوند، صرفه جویی در مصارفی چون آب و کود و هزینه های کارگران می شود، همچنین از رشد علف های بیهوده جلوگیری می شود.

سفارش انواع لوله آبیاری دریپردار

سفارش انواع لوله آبیاری دریپردار

برای سفارش انواع لوله آبیاری دریپردار باید به تولید کننده این محصول مراجعه کنید، امروزه در تمام شهر ها نمایندگی های هم از این تولید کننده وجود دارد که خریداران با مراجعه به آن می توانند محصول خود را به صورت عمده و جزئی سفارش دهند، این مراکز به صورت حضوری و غیر حضوری فعالیت خود را انجام می دهند و دارای مجرب ترین کارشناسان فروش در این زمینه می باشند و آماده مشاوره به خریداران هستند.

محمد حسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon مدیر مجموعه: 09172900116

مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید