مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت نهایی نوار آبیاری پلی اتیلن

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات انواع نوار آبیاری پلی اتیلنیبررسی بازار نوار آبیاری پلی اتیلن

نوار آبیاری پلی اتیلن یکی از تجهیزات آبیاری قطره‌ای می باشد که بیشترین کاربرد را برای کشت‌های ردیفی دارد. قیمت نهایی این نوار بسیار مناسب میباشد که این مجموعه این محصول را به صورت عمده و با کیفیت عالی عرضه می کند.

همچنین لازم به ذکر است بدانید قیمت مناسب این محصول منجر به فروش بالا آن در بازار داخلی و خارجی شده است. برای ثبت سفارش محصول مورد نیاز خود، فقط کافی است با مشاوران فروش ما در ارتباط باشید.

 

مشخصات انواع نوار آبیاری پلی اتیلنی

مشخصات انواع نوار آبیاری پلی اتیلنی نوار تیپ آبیاری بارانی از بهترین پلی اتیلن ساخته شده و معمولاً هر کلاف آن از ۱۰۰۰ تا ۳۰۰۰ متر می باشد. این محصول بسیار نرم و انعطاف پذیر است.

قطره های آب از طریق دریپرهای تعبیه شده که نام دیگر آنها پلاک میباشد بر روی نوار آبیاری خارج می شود. فاصله بین قطره چکان ها معمولاً بین ۱۰ تا ۶۰ سانتیمتر متغیر می باشد. پر مصرف ترین نوار آبیاری که امروزه حجم فروش بالایی را دارند با کیفیت ترین آنها هستند که معمولا فاصله قطره چکان ها ۲۰ و ۳۰ سانتیمتر هستند.

ضخامت دیواره های آن متفاوت متر می باشد که بسیار نازک هستند. از نوار آبیاری نازک برای آبیاری قطره ای و از نوار آبیاری ضخیم برای آبیاری زیرسطحی انواع گیاهان استفاده می شود. نوار آبیاری قطره ای بسیار نرم است و هنگامی که آب وارد آن می شود حجم آن زیاد و پر می شود و زمانی که آب قطع شود دوباره به حالت مسطح اولیه باز می گردد.

بررسی بازار نوار آبیاری پلی اتیلن

بررسی بازار نوار آبیاری پلی اتیلن این مجموعه به عنوان عامل فروش نوار آبیاری پلی اتیلن این محصول پر فروش را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای خریداران در بازار ارائه می کند. بازار فروش عمده نوار آبیاری به صورت های مختلف و با مناسب ترین قیمت رو به افزایش است.

خریداران عزیز که در شهرهای مختلف سکونت دارند می توانند آن را با ارزان ترین قیمت ممکن از طریق همین سایت خریداری نمایند. قیمت این محصول در بازار بر اساس عوامل مختلفی از جمله اندازه و وزن تعیین می شود. لیست قیمت نوار آبیاری با کیفیت را در سایزهای مختلف می توان از طریق سایت های معتبر استعلام گرفت.

اگر این محصولات به صورت عمده خریداری شوند شامل قیمت ها مناسب تری می گردند که می توان آن را از طریق این مرکز سفارش و خریداری نمود. فروش نوار آبیاری در بازار توسط این مجموعه به صورت عمده با کیفیت عالی و قیمت پایین صورت می گیرد.

لازم به ذکر است بدانید استفاده از این محصول با کیفیت در کشت های متراکم موجب صرفه جویی در مصرف آب می شود. ضمن اینکه استفاده از این محصول بازدهی محصولات کشاورزی را افزایش  می دهد.

محمد حسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon مدیر مجموعه: 09172900116

مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید