مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرکنندگان قطره چکان تنظیم شونده

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات قطره چکان تنظیم شوندهبررسی قیمت انواع قطره چکان تنظیم شونده

صادرکنندگان قطره چکان تنظیم شونده سال ها است که در این زمینه فعالیت دارند. هدف اصلی این شرکت، صدور محصولی بی عیب و نقص دارای استاندارد های لازم می باشد که نقش بسیار مهمی در ارتقا این صنعت در کشور دارد.
جهت خرید این محصول کار آمد می توانید به مرکز ما از طریق راه های ارتباطی زیر، مراجعه کنید و خریدی آسان را با خیالی آسوده انجام دهید..

صادرکنندگان قطره چکان تنظیم شونده

مشخصات قطره چکان تنظیم شونده

مشخصات قطره چکان تنظیم شونده قطره چکان معمولا در صنایع کشاورزی و باغبانی مورد استفاده قرار می گرد. این محصول جهت آبیاری گیاهان می باشد. از انواع قطره چکان آبیاری می توان به تنظیم شونده و اتوماتیک اشاره کرد. این محصول از کاربردی ترین قسمت آبیاری می باشد.
قطره چکان تنظیم شونده معمولا دستی می باشد و ساختار ساده تری نسبت به اتوماتیک دارد. این محصول مزیت خوبی دارد که اگر فشار آب کم باشد شما به راحتی می توانید با تنظیم خروجی ها میزان آب را در تمامی مناطق کنترل کنید و آبیاری منظمی داشته باشید که این کار از لحاظ اقتصادی به صرفه می باشد و قیمت پایین تری نیز دارد.
این محصول در برابر مواد شیمیایی، انواع کود، تابش نور آفتاب و… بسیار مقاوم می باشد و یکی از انواع پرفروش آن، قطره چکان صلیبی می باشد و علت نام گذاری آن به دلیل ساختار شبیه به صلیب آن می باشد.جنس این محصول از پلیمر می باشد و مقاومت بسیار بالایی دارد.
این قطره چکان روی لوله تعبیه می شود و از دو طرف قابلیت آب رسانی دارد. به راحتی باز و بسته می گردد، به همین دلیل استفاده از آن آسان است.
 در آبیاری با قطره چکان خود تنظیم نیازی نیست که به صورت دستی، میزان آب خروجی را تنظیم کنید. این محصول با توجه به فشار آب، تنظیم می کند. این محصول بیشتر مناسب مکان های خیلی بزرگ می باشد و مسلما قیمت آن نیز بالا تر است.
شما نیز با توجه به بودجه خود و محیط مورد نظر انواع آن را انتخاب می کنید.از مشکلات استفاده از این محصولات، گرفتگی راه های آبیاری می باشد. برای این کار باید از سیستم فیلتراسیون استفاده کرد که هم گرفتگی فیزیکی را حل می کند و هم شیمیایی را.

بررسی قیمت انواع قطره چکان تنظیم شونده

بررسی قیمت انواع قطره چکان تنظیم شونده بررسی قیمت انواع قطره چکان تنظیم شونده، با توجه به نوع آن( دستی یا مکانیکی)، جنس دستگاه، نوع خرید و… انجام می شود. اگر می خواهید این محصول را برای آبیاری درختان و محصولات کشاورزی خود خریداری نمایید، می توانید از طریق وب سایت اینترنتی تنوع محصولات ما را مشاهده کنید، سپس با اطمینان خاطر و بررسی های لازم آن را تهیه نمایید.

محمد حسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon مدیر مجموعه: 09172900116

مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید