مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش بهترین لوله آبیاری غرقابی

آنچه در این مقاله می خوانید...

با انواع لوله آبیاری غرقابی آشنا شویدمرکز عرضه لوله آبیاری غرقابی

از دیرباز آبیاری با روش های گوناگون و سنتی انجام می شده است امروزه از روش های جدیدی استفاده می شود. برای انجام این روش ها لوله های خاصی مورد نیاز است. برای آبیاری غرقابی نیز لوله های مخصوص به آن نوع آبیاری نیاز است که در ادامه به توضیحاتی جامع درباره ی آن ها خواهیم پرداخت. فروشگاه ما فروش بهترین لوله آبیاری غرقابی در سطح کشور می باشد.

 

 

با انواع لوله آبیاری غرقابی آشنا شوید

آبیاری غرقابی بیشتر برای آبیاری زمین هایی که می خواهیم آب اشباع شده وجود داشته باشد استفاده می شود مانند کاشت برنج.

در این روش آبیاری آب بوسیله ی لوله هایی به صورت دائمی وارد زمین می شود تا پر آب شود از این روش برای کاشت برنج استفاده می شود که نیاز به شالیزارهایی پر آب است. برای زمین هایی که خاکی با نفوذ پذیری کم دارند به کار می روند.

این زمین ها بر اثر اشباع مداوم خاک روزنه های زمین بسته می شوند و برای استفاده ی بعد ها از این زمین ها باید آن را شخم زد.

در آبیاری غرقابی به سه نوع سیلابی، نواری و کرتی این کار انجام می شود. در آبیاری کرتی زمین به قطعات کوچکی تقسیم می شوند و آن تکه ها با آبیاری مملو از آب می شوند.

در روش سیلابی آب بوسیله ی لوله به درون زمین آزاد می شود. و در روش نواری زمین زراعی به تکه هایی مانند نوار تقسیم می شود و آب از طریق لوله هایی به این زمین ها روان خواهد شد.

آبیاری مدرن روش های جدید دیگری هم دارد مانند روش آبیاری قطره ای که در آن آب بوسیله ی لوله آبیاری قطره ایی به قسمت های مختلف زمین کشیده می شود و از طریق قطره چکان هایی به داخل زمین پاشیده می شود.

روش آبیاری زیر سطحی نوع جدید دیگر آبیاری می باشد که در آن آب بوسیله ی لوله آبیاری زیر سطحی از زیر زمین به داخل مناطق مورد نظر کشیده می شود و آب در آن قسمت ها موجب آبیاری آن منطقه می شود.

مرکز عرضه لوله آبیاری غرقابی

ما خود تولید کننده ی انواع لوله های آبیاری و مخصوصا لوله آبیاری غرقابی می باشیم و در فروشگاه های مرکزی خود با قیمت مناسب به مشتریان عرضه می کنیم.

کشاورزان عزیز برای خرید غیر حضوری می توانند به سایت ما مراجعه فرمایند و این لوله ها را به صورت تکی یا عمده سفارش دهند.

برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا با کارشناسان ما از طریق شماره های زیر ارتباط برقرار نمایید در خرید خود از کیفیت لوله ها اطمینان خاطر داشته باشید.

محمد حسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon مدیر مجموعه: 09172900116

مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید