مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

پخش عمده اتصالات آبیاری کشاورزی

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی کارایی انواع اتصالات آبیاریآشنایی با فروشندگان اتصالات آبیاری کشاورزی

تجهیزات آبیاری کشاورزی نقش مؤثری در مصرف بهینه آب دارند و امروزه با توجه به کاربرد وسیع و کارایی مطلوب مورد پسند افراد زیادی واقع شده و مشتریان زیادی دارند. انواع این تجهیزات دارای اتصالات مختلفی هستند که در کارکرد صحیح سیستم های آبیاری بسیار مؤثر می باشند. پخش عمده اتصالات آبیاری کشاورزی با کیفیتی درجه یک و قیمتی مناسب توسط همین سایت صورت می پذیرد. با تماس با کارشناسان ما می توانید اطلاعات بیشتری به دست آورید.
پخش عمده اتصالات آبیاری کشاورزی

بررسی کارایی انواع اتصالات آبیاری

بررسی کارایی انواع اتصالات آبیاری از انواع اتصالات آبیاری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پایه لوله نگهدارنده ماکارونی: این محصول برای اتصال لوله پلی اتیلن به نوار تیپ مورد استفاده قرار می گیرد و جنس محکم و بادوامی دارد.
  • واشر بست ابتدایی: این محصول دارای سایزهای متنوعی بوده  و این بست ها قادر به گرفتن انشعاب از لوله اصلی و فرعی می باشند.
  • میخ مهار کننده لوله: یکی از اتصالات مهم و کاربردی در سیستم آبیاری می باشد.
  • سه راه تبدیلی پلی اتیلن: این محصول با زاویه های متفاوتی تولید می شود و سه راهی ارتباطی با 90 درجه بیشترین کاربرد را در تجهیزات آبیاری دارد.
  • میخ تثبیت لوله: این محصول جهت فیکس کردن و نگهداری لوله های پلی اتیلن و لوله کشی جهت آبیاری قطره ای در مزارع و باغات مورد استفاده قرار می گیرد و از جابجایی لوله های آبیاری به خوبی جلوگیری می کند و دارای وزنی سبک می باشد.
  • رابط آبیاری کشاورزی پلی اتیلنی: این رابط ها دارای دو طرف هستند که قطر هر سمت با سمت دیگر متفاوت بوده و واسطه ای میان سیستم های آبیاری است و لوله های اصلی و فرعی را به هم متصل می کند همچنین سرعت عمل آبیاری را تا حد زیادی افرایش می دهد. این محصول در برابر ضربه و خراش بسیار مقاوم می باشد.

آشنایی با فروشندگان اتصالات آبیاری کشاورزی

آشنایی با فروشندگان اتصالات آبیاری کشاورزی فروشندگان اتصالات آبیاری کشاورزی انواع این محصولات را به روش های مختلف حضوری و اینترنتی به فروش می رسانند. با توجه به متقاضیان زیادی که این محصول در سراسر کشور دارد، فروشنده حجم قابل ملاحظه ای از محصولات خود را در کوتاه ترین زمان ارائه می کند و از فروش محصولات سود خوبی دریافت می کند.
استفاده از تجهیزات آبیاری بارانی دارای مزیت های زیادی از جمله از بین بردن علف های هرز، صرفه جویی در مصرف آب، پیشگیری از فرسایش خاک، کمک به رشد بهتر محصول و … می باشد.
انواع اتصالات آبیاری کشاورزی از جنس پلی اتیلن بوده که در برابر شرایط مختلف جوی بسیار مقاوم می باشند و علاوه بر کیفیت بالا و عمر طولانی از لحاظ اقتصادی نیز بسیار مقرون به صرفه می باشند و قیمت مناسبی دارند.

محمد حسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon مدیر مجموعه: 09172900116

مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید