مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش تضمینی تایمر آبیاری مکانیکی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات تایمر آبیاری دو خروجی آکوا گاردنتوزیع کنندگان انواع تایمر آبیاری مکانیکی

توزیع کنندگان انواع تایمر آبیاری مکانیکی نظیر تایمر آبیاری هوشمند و تایمر آبیاری قطره ای، این محصولات را با مناسب ترین قیمت ها و به صورت فروش تضمینی در اختیار مشتریان خویش می گذارند. ما در این مقاله قصد داریم مشخصات تایمر ها و به ویژه نوع دو خروجی آکوا گاردن را برای شما شرح دهیم. اگر برای خرید این گروه از محصولات به راهنمایی بیشتر احتیاج دارید، لطفاً این پست را بخوانید.

فروش تضمینی تایمر آبیاری مکانیکی

مشخصات تایمر آبیاری دو خروجی آکوا گاردن

مشخصات تایمر آبیاری دو خروجی آکوا گاردن در این قسمت درباره تایمر آبیاری مکانیکی دو خروجی آکوا گاردن و ویژگی های آن با شما صحبت می کنیم.

در ابتدا لازم است کمی در خصوص تایمر های آبیاری با شما سخن بگوییم. تایمر ها در واقع زمان سنج هایی هستند که بر روی شیر های ورودی آب به مزارع، گلخانه ها و باغ های میوه متصل می شوند و زمان دقیق آبرسانی به محصول را مشخص می نمایند.

نحوه عملکرد آن ها به این صورت است که مثلاً اگر بخواهید آبیاری دو بار در روز یعنی یک بار صبح و یک بار بعد از ظهر انجام شود، دستگاه را بر روی ساعت معینی مثلاً 6 یا 7 تنظیم نموده و آبیاری طبق برنامه ای که شما به دستگاه داده اید به موقع صورت می پذیرد.

بنابراین از مزیت های این زمان سنج ها این است که بدون حضور زارعین، کار آبیاری درست به موقع انجام می شود. این تایمر ها برای مزارع بزرگ بسیار سودمند هستند، هر چند که در مزارع و باغ و باغچه های کوچک نیز وسیله ای پرکاربرد به شمار می روند.

حالا که وظیفه این زمان سنج های برنامه ‌ریزی شده را دانستیم، بهتر است به مشخصات تایمر آکوا گاردن دو خروجی نگاهی داشته باشیم.

این تایمر های آکوا در واقع ساخت کشور تایوان هستند و از مواد پلیمری با کیفیت ساخته شده اند. از مزیت های آن ها این است که دارای دو خروجی برای اتصال به شیر آب هستند. خودکار بودن آن سبب شده است تا نیاز به حضور آبیار در ساعت مشخص آبیاری بر روی زمین نباشد و همین امر سبب شده است تا افراد زیادی برای تهیه آن علاقه مند شوند. 

این تایمر ها مدل های زیادی داشته و از این رو ورودی و خروجی های آب با اندازه و قطر های گوناگون دارند که در زمان سفارش محصول باید به این نکته توجه داشت.

توزیع کنندگان انواع تایمر آبیاری مکانیکی

توزیع کنندگان انواع تایمر آبیاری مکانیکی شما می توانید تایمر آبیاری مکانیکی را در تنوع زیاد از توزیع کنندگان اصلی آن در این سایت تهیه نمایید.

اگر درباره قیمت و سایر خدمات این مجموعه در خصوص این تایمر ها سوالی دارید، لطفاً با ما در تماس باشید.

محمد حسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon مدیر مجموعه: 09172900116

مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید