مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

ارائه انواع لوازم آبیاری بارانی در اصفهان

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی اجزای سیستم آبیاری تحت فشارتوزیع عمده لوازم آبیاری بارانی در اصفهان

لوازم آبیاری بارانی اصفهان، هم در خود شهر اصفهان و هم در شهرهای دیگر در کشور ایران خریداران بسیار زیادی دارد. ارائه انواع لوازم آبیاری بارانی در شهر اصفهان هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری انجام می پذیرد و افراد می‌توانند با سفارش دادن محصول مورد نیاز خود از طریق سایت های اینترنتی، آن را دم در منزل تحویل بگیرند و یا به صورت حضوری به خود شهر اصفهان مراجعه نموده و محصول مورد نیاز خود را تهیه نمایند. 

ارائه انواع لوازم آبیاری بارانی در اصفهان

بررسی اجزای سیستم آبیاری تحت فشار

بررسی اجزای سیستم آبیاری تحت فشار آبیاری بارانی تحت فشار دارای اجزای بسیار زیادی است و تمامی تجهیزات آبیاری بارانی را می توان به میزان دلخواه خریداری نموده و در باغها و مزارع استفاده نمود. یکی از تجهیزات که در آبیاری بارانی مورد استفاده قرار می گیرد، آبپاش است. آبپاش ها دارای دو نوع متحرک و ثابت هستند، که نوع متحرک آن قیمت بیشتری دارد اما به دلیل کارایی بالاتری که دارد می تواند میزان تفاوت قیمت را جبران نماید. آبپاش های متحرک قابلیت چرخش در جهت های مختلفی را دارند و بنابر نوع آنها در جهت های ۹۰ درجه تا ۳۶۰ درجه قابل چرخش هستند. 

اتصالات آبیاری تحت فشار برای متصل کردن لوله ها به منبع و به یکدیگر قابل استفاده هستند و جنس آنها معمولاً از pvc غیرقابل انعطاف است، اما لوله های اصلی و فرعی از پی وی سی قابل انعطاف تشکیل شده‌اند تا راحت تر بتوان از آنها در زمین و برای آبیاری استفاده نمود. این لوله ها به دلیل تشکیل شدن از جنس بسیار خوب قابلیت این را دارند که هم بتوان آنها را زیر زمین خاک کرد و هم آنها را از روی زمین رد نمود و می توانند تا سال ها بدون هیچگونه تغییری باقی بمانند. 

یکی از اجزای جدایی ناپذیر از آبیاری فشارقوی تحت فشار، منبع آب است. هرچه منبع آب بزرگتر باشد، می تواند برای مدت بیشتری زمین را آبیاری نماید. بهتر است منبع آب را در سطح بالاتر نسبت به لوله ها و اتصالات نصب نمایند تا آب راحت تر از آن خارج شود. جنس منبع آب به گونه ای است که در برابر، گرما، سرما، یخ زدگی و … مقاومت بالایی دارد و خراب نمی شود. 

توزیع عمده لوازم آبیاری بارانی در اصفهان

توزیع عمده لوازم آبیاری بارانی در اصفهان توزیع عمده لوازم آبیاری بارانی معمولا به مغازه داران و باغداران کلان انجام می پذیرد، در توزیع عمده با توجه به سرشکن شدن بسیاری از قیمت ها، قیمت تمام شده کالا و تجهیزات آبیاری برای افراد پایین تر در می آید و صرفه اقتصادی بسیار زیادی خواهد داشت. 

محمد حسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon مدیر مجموعه: 09172900116

مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید