مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه مستقیم پمپ آبیاری پدالی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات پمپ آبیاری پدالی یا دستیبررسی بازار داخلی پمپ آبیاری پدالی

پمپ آبیاری پدالی یکی از تجهیزات پر کاربرد در صنایع کشاورزی به حساب می آید. از همین جهت عرضه این محصول در حجم انبوه در سراسر کشور انجام می شود. عرضه مستقیم پمپ آبیاری موجب می‌ شود تا واسطه ها در فرآیند فروش این محصول به صفر برسند و پمپ آبیاری با نازل ترین قیمت نسبت به قیمت ‌های موجود در بازار در اختیار مصرف کنندگان قرار گیرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره ویژگی های این پمپ های آبیاری می توانید با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

عرضه مستقیم پمپ آبیاری پدالی

مشخصات پمپ آبیاری پدالی یا دستی

مشخصات پمپ آبیاری پدالی یا دستی پمپ آبیاری دستی یا پدالی یکی از تجهیزاتی است که برای آبیاری محصولات کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد. از جمله مشخصات این پمپ ها که موجب شده است طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص دهد، این است که ارزان تر از سایر پمپ های آبیاری هستند و نصب و راه اندازی آن ها بسیار آسان است که موجب شده است تا فرایند آبیاری محصولات با سرعت بیشتری انجام شود.

همچنین حمل و جابجایی پمپ های دستی و یا پدالی بسیار راحت تر از سایر پمپ ها صورت می ‌گیرد. زیرا وزن متعادل و سبکی دارند و بدون نیاز به انرژی برق و سوخت های فسیلی می‌ توانند آبیاری محصولات را به نحو احسنت انجام دهند. این پمپ ها انرژی مورد نیاز خود را توسط پدالی که در آن ها در نظر گرفته شده است با فشار دست تامین می ‌کنند.

این پمپ های آبیاری می توانند در روز حدود ۲ هکتار را آبیاری کند و در زمین های صاف می تواند حداکثر ۲۰۰ متر را جوابگو باشند. ارتفاع پمپاژ کردن این پمپ های آب ۱۰ متر است.

از دیگر مزایا و مشخصاتی که موجب پر فروش شدن این پمپ ها شده است، این است که می ‌توان درون شان کود و سموم شیمیایی را اضافه کرد تا بتوان حین آبیاری گیاهان و محصولات کشاورزی را تقویت کرد تا محصولات از درجه کیفیت بالاتری بهره ‌مند شوند.

بررسی بازار داخلی پمپ آبیاری پدالی

بررسی بازار داخلی پمپ آبیاری پدالی همان طور که می دانید ایران از جمله کشور هایی است که در آن صنایع همواره فعالیت گسترده ای دارند و همچنین از آن جایی که آبیاری محصولات جزو مهم ‌ترین دستورالعمل هایی است که برای رشد گیاهان باید به آن عمل شود، لذا نیاز به پمپ آبیاری کشاورزی احساس می‌ شود.

از آن جایی که پمپ های آبیاری پدالی قیمت بسیار مناسب تری نسبت به سایر پمپ های اتوماتیک دارند و می‌ توانند در مصرف انرژی صرفه‌ جویی کنند، لذا متقاضیان بسیار زیادی را جذب خود می کنند. از همین جهت در ایران تولید کنندگان بسیاری به تولید پمپ آبیاری پدالی فعالیت دارند و بازار داخلی این محصول، همواره با متقاضیان بسیار زیادی مواجه می‌ شود.

محمد حسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon مدیر مجموعه: 09172900116

مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید