مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشندگان بست ابتدایی سیمی

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی انواع بست ابتدایی سیمیخرید انواع بست ابتدایی سیمی

بست ابتدایی سیمی یکی از اتصالات کاربردی و مورد استفاده در کشاورزی و آبیاری است. این محصول با توجه به کاربرد وسیع و کارایی مطلوب از فروش بسیار خوبی برخوردار می باشد. فروشندگان بست ابتدایی سیمی این محصول را به صورت حضوری و یا اینترنتی به فروش می رسانند و از فروش این محصول به صورت عمده سود خوبی می برند، چرا که مشتری حجم بالایی از این محصول را خریداری می کند.

فروشندگان بست ابتدایی سیمی

معرفی انواع بست ابتدایی سیمی

معرفی انواع بست ابتدایی سیمی بست ابتدایی سیمی یکی از پر مصرف ترین تجهیزات پلی اتیلنی است که دارای سایزهای متنوعی بوده و یکی از کاربردی ترین انواع آن سایز 16 میلی متر است. این محصول از جنس پلی پروپیلن تولید شده است. انواع بست ابتدایی رینگ دار می تواند تا فشار 4 اتمسفر را به خوبی تحمل کند.
با استفاده از این بست می توان لوله های فرعی و اصلی را به هم متصل کرد. در سطح این محصول دندانه هایی استفاده شده ااست که مانع نشتی آب می شود. این محصول در برابر خوردگی و پوسیدگی مقاومت بالایی دارد. از این بست در آبیاری قطره ای استفاده می شود که در صرفه جویی در مصرف آبی نقش مهمی ایفا می کند.
از ویژگی های مثبت این بست می توان به مقاومت بالا در برابر گرما و سرما، مقاوم بودن در برابر ترک خوردگی، وزن سبک، نصب راحت و آسان، ماندگاری بالا و … اشاره کرد. بست ابتدایی پلی اتیلنی با توجه به جنس و کیفیت بالای آن دارای عمر طولانی و استحکام بسیار خوبی است.

خرید انواع بست ابتدایی سیمی

خرید انواع بست ابتدایی سیمی آیا می دانید برای خرید انواع بست ابتدایی سیمی باید به کجا مراجعه نمود؟ یکی از معتبرترین مراکز خرید انواع این محصول همین شرکت می باشد که آن را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به مشتری ارائه می کند.
امروزه انواع بست ابتدایی ایرانی و وارداتی در کشور مشاهده می شود که هر کدام از لحاظ کیفیت و قیمت با هم متمایز می باشند و نوع وارداتی آن با توجه به تغییرات نرخ ارز قیمت بالاتری دارد. انواع اتصالات آبیاری در کارخانه های کشور با استفاده از پیشرفته ترین تکنولوژی و با بهره وری از نیروی مجرب ساخته می شوند.
اتصالات آبیاری از جنس مواد پلیمری می باشند که این امر باعث مقاومت بالای آنها می شود و می توانند در شرایط مختلف محیطی مورد استفاده قرار بگیرند. این اتصالات در سیستم های آبیاری قطره ای و بارانی و … کاربرد گسترده ای دارند و امروزه به یکی از پر فروش ترین انواع تجهیزات در بخش کشاورزی و آبیاری تبدیل شده اند.

محمد حسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon مدیر مجموعه: 09172900116

مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید