مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مراکز پخش لوله آبیاری قطره ای 16

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی مشخصات لوله آبیاری قطره ای 16بررسی قیمت انواع لوله آبیاری پلی اتیلنی

محدودیت منابع آب های سطحی و زیرزمینی موجب شده است که راه ‌های جدیدی برای صرفه جویی در مصرف آب ابداع شود. استفاده از لوله آبیاری یکی از گزینه های بسیار کارا در این زمینه می باشد.

مراکز پخش لوله آبیاری قطره ای 16 اقدام به عرضه این محصول با کیفیت بالا و قیمت مناسب به بازار نموده اند. شما تا چه اندازه با مشخصات این نوع لوله آبیاری آشنایی دارید و آیا می دانید چگونه می توان با مراکز پخش این لوله تماس برقرار کرد؟

مراکز پخش لوله آبیاری قطره ای 16

بررسی مشخصات لوله آبیاری قطره ای 16

بررسی مشخصات لوله آبیاری قطره ای 16 یکی از پر مصرف ترین انواع لوله آبیاری که می تواند نقش موثری در انتقال آب از لوله های اصلی به بخش های مختلف باغ یا زمین شود لوله آبیاری قطره ای 16 می باشد.

این لوله ها از مواد پلی اتیلنی ساخته شده اند و از قابلیت انعطاف پذیری بسیار بالایی برخوردارند و به همین دلیل می توانند به راحتی به انواع رابط یا تجهیزات آبیاری متصل شوند.

این لوله ها در طول روز به مدت طولانی در معرض تابش مستقیم نور خورشید می باشند اما به دلیل مقاومت بالا به گرما دچار تغییر شکل یا ترک خوردگی در اثر یخبندان نمی شوند.

این لوله ها غالبا در متراژهای 100، 200 و 400 متری در بازار عرضه شده اند و قابلیت تحمل فشار تا 4 اتمسفر را دارند. این محصول قابلیت و امکان حلقه شدن را دارند و از وزن بسیار پایینی برخوردارند و بنابراین قابلیت حمل آسانی دارند.

این لوله به راحتی قابل اتصال به لوله های هم نوع بوده و سرعت نصب آن بسیار زیاد است.

از مشخصات دیگر این لوله ها داشتن سطح داخلی بسیار صیقلی است و به همین دلیل رسوبات قابلیت اتصال به آن را نداشته و به همین دلیل دچار گرفتگی و تخریب نمی شوند.

بررسی قیمت انواع لوله آبیاری پلی اتیلنی

بررسی قیمت انواع لوله آبیاری پلی اتیلنی

برای کسانی که در زمینه فروش انواع لوازم و تجهیزات کشاورزی از جمله لوله های آبیاری دارای فروشگاه هستند و یا صادرات این نوع محصولات به کشورهای همسایه را انجام می دهند استفاده از لوله آبیاری پلی اتیلنی می تواند گزینه مناسبی برای توسعه کسب و کار آنها باشد و به همین جهت بررسی قیمت انواع این لوله برای آنها اولویت دارد.

جهت اطلاع از قیمت انواع لوله آبیاری پلی اتیلنی و خرید آن می توانید با مراکز پخش این محصول ارتباط برقرار کنید و سفارش خود را اعلام کنید تا در کوتاه ترین زمان ممکن به آدرس شما ارسال گردد.

همچنین سفارش دهندگان عمده این لوله می توانند با قیمت ارزان تری آن را به دست آورند و از فروش یا صادرات آن سود بیشتری کسب کنند.

محمد حسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon مدیر مجموعه: 09172900116

مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید