مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید انواع نوار آبیاری قطره ای

آنچه در این مقاله می خوانید...

کاربرد نوار آبیاری قطره ایعرضه مستقیم نوار آبیاری قطره ای

تولید نوار آبیاری قطره ای در برخی از شرکت های داخلی انجام می گیرد که در تولید این نوارها از جنس پلی اتیلن استفاده می کنند و دارای جنسی نرم و انعطاف پذیر هستند که قبل از ورود جریان آب به درون آنها حالتی نواری دارند اما با ورود آب به صورت لوله ای در می آیند. از نوار آبیاری قطره ای برای آبیاری مزارع وسیع استفاده می کنند با وجود این نوارها تقریبا مشکلات آبیاری مزارع تا حد زیادی حل شده است.

تولید انواع نوار آبیاری قطره ای

کاربرد نوار آبیاری قطره ای

کاربرد نوار آبیاری قطره ای نوار آبیاری کشاورزی به صورت قط ه ای دارای دو نوع پلاک دار و درز دار می باشد که از هر کدام از آنها می توان برای آبیاری مزارع سبزی و صیفی، غلات، گیاهان صنعتی و حبوبات استفاده کرد. این نوارها کاربرد فراوانی در بخش آبیاری دارند در واقع وجود قطره چکان هایی که با فاصله یکسان از هم بر روی نوار قرار دارند باعث می شود تا آب به طور یکنواخت پخش شود که این عامل باعث می شود که کشت بطور یکدست و همزمان آبیاری شده و در نهایت همزمان وارد مرحله برداشت شود. 

مزیت هایی که نوارهای قطره ای دارند به این صورت می باشند که در مصرف آب و کود صرفه جویی می شود، کل مزرعه به طور همزمان آبیاری می شود، از رشد علف های هرز جلوگیری می شود، هزینه ها کمتر می شوند، نیاز به نیروی کار کمتری می باشد، روند آبیاری با سرعت بالایی انجام می گیرد، قابل اجرا در کشت های ردیفی و متراکم می باشند، با وجود نرم و انعطاف پذیر بودن مقاومت خوبی در برابر فشارهای احتمالی از خود نشان می دهند. نوار آبیاری پی وی سی هم نوع دیگری از انواع نوار می باشد که کارآیی بسیار خوبی دارند و آب را به راحتی به صورت قطرات باران به طور یکنواخت در مزرعه پخش می کند.

عرضه مستقیم نوار آبیاری قطره ای

عرضه مستقیم نوار آبیاری قطره ای عرضه مستقیم نوار آبیاری قطره ای به صورت رول که هر رول به طول چند صد متر است از طریق شرکت های تولید کننده و همچنین نمایندگی های پخش تجهیزات کشاورزی انجام می گیرد. این نوارها بر اساس جنسی که دارند قیمت گذاری می شوند به همین دلیل اختلاف قیمت در بین آنها مشاهده می شود. بازار فروش نوارهای آبیاری به سبب اهمیت آنها در آبیاری بسیاری از مزارع در سراسر کشور خیلی پر رونق به حساب می آید. می توان این نوارها را به صورت مستقیم از تولید کنندگان آن سفارش داده و بدون پرداخت هزینه های اضافی آن را تحویل گرفت.

محمد حسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon مدیر مجموعه: 09172900116

مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید