مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بررسی قیمت نوار آبیاری قطره ای

آنچه در این مقاله می خوانید...

چه نواری برای آبیاری قطره ای مناسب است؟توزیع انواع نوار آبیاری قطره ای

امروزه نوارهای آبیاری در انواع گوناگون و در انواع برندهای متفاوت در بازار با دو نوع ایرانی و خارجی با کیفیت مرغوب و نیز با قیمت مناسب عرضه می شوند که شایان ذکر است که نوع ایرانی نسبت به خارجی از کیفیت بهتر و مرغوب تری برخوردار می باشد.

قیمت نوار آبیاری قطره ای، بر اساس نوع جنس نوار، نوع کیفیت آن، برند و شرکت تولیدی آن، قطر و اندازه آن متفاوت می باشد که در نوع خود بی نظیر و از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.

 

بررسی قیمت نوار آبیاری قطره ای

چه نواری برای آبیاری قطره ای مناسب است؟

چه نواری برای آبیاری قطره ای مناسب است؟

نوار آبیاری قطره ای به دو صورت درز دار و پلاک دار در بازار عرضه می گردند که هر کدام بسته به سلیقه مشتری انتخاب و خریداری می شوند که از عملکرد و کارایی زیادی برخوردار می باشند.

امروزه استفاده از نوار آبیاری درزدار، که یکی از نوارهای آبیاری قطره ای در ایران محسوب می شود توانسته با آبیاری خود در حد فشار بالا جایگزین مناسبی برای آبیاری محصولات کشاورزی و باغی باشد که دارای جنس پلی اتیلن و با ضخامت های مختلف به صورت حلقه شده و خوابیده در طول های مختلف به فروش می رسند که فروش به روش مستقیم و بدون واسطه ارزانتر و از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه تر می باشد.

 این نوع نوارها یعنی نوارهای درزدار قطره چکان ندارد و نیز در ساختار آنها روزنه ها و سوراخ هایی وجود دارند که از طریق درز آب با فشار زیگزاگی خارج می شود که با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه و نیز نوع کشت، نوع زمین زراعی از کاربرد بسیار زیادی برخوردار بوده که در ایران از این نوع و مدل درزدار در کشاورزی استفاده می شود.

توزیع انواع نوار آبیاری قطره ای

توزیع انواع نوار آبیاری قطره ای

امروزه در ایران به دلیل پیشرفت علم و تکنولوژی های روز دنیا و استفاده از دستگاه های مدرن و نیز بهره گیری از نیروی متخصص و نیروی انسانی آگاه در این زمینه انواع و اقسام نوارهای آبیاری قطره ای با انواع برندهای متفاوت با کیفیت مرغوب تولید و نیز با قیمت مناسب جهت استفاده در مزارع و باغات کشاورزی برای استفاده مشتریان به روش عمده عرضه می شوند.

توزیع این نمونه از محصولات عمده مطابق با استانداردهای روز دنیا و تولید شده از مواد اولیه ارگانیک در جنس های طبیعی ودر اندازه و ابعاد گوناگون وهمچنین مدل های متفاوت با کیفیت مرغوب به روش مستقیم و با حذف واسطه انجام می شود.

از نوار آبیاری کناردوخت، که یکی از انواع نوارهای پرکاربرد در ایران محسوب می شود برای کشت های ردیفی و متراکم مانند: انواع سبزی جات، صیفی جات، ذرت، گندم، پنبه و دیگر محصولات کشاورزی و باغی استفاده می شود. نوارهای آبیاری تیپ در گلخانه ها نیز قابل استفاده می باشند.

محمد حسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon مدیر مجموعه: 09172900116

مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید