مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش بهترین سه راهی 16 میلیمتری

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات انواع سه راهی 16 میلیمتریقیمت انواع سه راهی 16 میلیمتری

سه راهی 16 میلیمتری از جمله تجهیزات پلی اتیلن می باشد که لوله ها را به یکدیگر متصل می کند. عمده مصرف این محصول در زمینه کشاورزی و باغبانی می باشد. فروش بهترین سه راهی 16 میلیمتری به صورت غیر حضوری مقدور بوده و مشتریان می توانند به هر تعدادی که نیاز دارند آن را خریداری کنند. در صورت خرید کلی می توان از قیمت های پایین این محصول برخوردار شد.

فروش بهترین سه راهی 16 میلیمتری

مشخصات انواع سه راهی 16 میلیمتری

مشخصات انواع سه راهی 16 میلیمتری انواع سه راهی 16 میلیمتری از پرمصرف ترین تجهیزات آبیاری قطره ای می باشد. این محصول از جنس پلی اتیلن بوده و از بهترین مواد پلیمری در ساخت آن استفاده می شود. با استفاده از این لوله می توان لوله ها را به یکدیگر متصل نمود و در صورت نیاز به راحتی لوله ها را از هم جدا کرد.

در نصب این محصول از هیچ گونه ابزار مانند پیچ و مهره استفاده نمی شود و با کمترین فشار دست به راحتی اجرا می شود. استفاده از این محصول بسیار راحت بوده و موجب صرفه جویی در مصرف آب می شود؛ چرا که هیچ گونه درز و نشتی در آن وجود ندارد.

از مشخصات آن می توان به تحمل بالای فشار اشاره نمود که به دلیل استفاده در فضای از در برابر سرما و حرارت بالا بسیار مقاوم می باشد. جهت اتصال لوله آبیاری پلی اتیلنی در باغات، گلخانه ها و زمین های کشاورزی از این محصول به فراوانی استفاده می شود.

قیمت انواع سه راهی 16 میلیمتری

قیمت انواع سه راهی 16 میلیمتری قیمت انواع سه راهی 16 میلیمتری تحت تاثیر بسیاری از پارامترها قرار دارد که از مهم‌ ترین آنها می‌توان کیفیت و نام برند را نام برد. کیفیت تا حد بسیار زیادی تعیین می‌کند که قیمت محصول افزایش یا کاهش یابد. نرخ این کالا بستگی به نوع مواد اولیه و تولید آن دارد.

همچنین در خط تولید مخارجی در نظر گرفته شده که می‌تواند در نرخ نهایی محصول تاثیرگذار باشد. جهت استعلام تازه ترین قیمت ها می توان با کارشناسان فروش این شرکت ارتباط برقرار کرد. جهت برقراری ارتباط در قسمت پایین شماره‌ هایی وجود دارد که می‌ توان به راحتی از آنها استفاده نمایید.

قیمت ها به صورت کاملا تازه و به روز شده در یک جدول مشخص تنظیم می‌شوند و در اختیار مشتریان قرار داده می شوند. آگاهی از قیمت ها می تواند کمک فراوانی به خریداران کند تا به درستی سفارش خود را تکمیل نمایند.

پس از بررسی قیمت می توانید با استفاده از شماره های ذکر شده با فروشندگان تماس بگیرید و سفارش خود را به صورت عمده و کلی به ثبت برسانید. تمامی سفارشات به محل مورد نظر در سراسر کشور ارسال می‌شوند.

محمد حسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon مدیر مجموعه: 09172900116

مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید