مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش مستقیم شلنگ جمع کن ارزان

آنچه در این مقاله می خوانید...

نکاتی خواندنی درباره انواع شلنگ جمع کنعرضه کنندگان شلنگ جمع کن ارزان

شلنگ جمع کن ارزان، از کیفیت بالایی برخوردار است و در دون نوع دستی و اتوماتیک وجود دارد. با استفاده از این محصول، شلنگ را در زمان کوتاهی می توان حلقه نمود.

از جمله کاربردهای دستگاه، می توان به آبیاری زمین های کشاورزی و صنعت ساختمان سازی و شست و شو اشاره کرد. فروش مستقیم شلنگ جمع کن ارزان، به صورت عمده و در قیمت های باورنکردنی صورت می گیرد.

فروش مستقیم شلنگ جمع کن ارزان

نکاتی خواندنی درباره انواع شلنگ جمع کن

نکاتی خواندنی درباره انواع شلنگ جمع کن در این قسمت به نکاتی خواندنی درباره انواع شلنگ جمع کن ها، خواهیم پرداخت. این محصولات از نظر طرح و نوع عملکرد به سه نوع اصلی تقسیم بندی می شوند و دارای ابعاد و وزن های مختلفی هستند. این سه نوع عبارتند از:

  1. شلنگ جمع کن دیواری: با استفاده از پایه موجود بر روی بدنه وسیله، این نوع را می توان بر روی دیوار و محل های مختلف نصب کرد، جای کمی را اشغال می کند، سرعت عمل بالایی دارد و از شیلنگ محافظت می کند.
  2. مدل چرخ دار: با وجود چرخ های موجود بر روی دستگاه، این وسیله به راحتی جا به جا می شود و دیگر نیازی نیست تا برای آبیاری، شیلنگ را تا مصافت های طولانی با دست حمل کنید.
  3. انواع ثابت: همانطور که از نام این نوع مشخص است، توانایی حرکت ندارد و برای استفاده در نواحی کوچک تر مانند منازل مسکونی مناسب است.

تمامی شیلنگ جمع کن ها، دارای دستگیره و دسته گردان هستند، به منظور جمع کردن سریع شلنگ قرقره دارند و بر روی انواع شیر آب متصل می شوند.

بدنه محصولات از استحکام زیادی برخوردارند و با استفاده از رنگ الکترو استاتیک، روکش شده اند، به همین دلیل اگر شرایط آب و هوایی بارانی و مرطوب از دستگاه استفاده شود، هیچ آسیبی نخواهد دید. 

بدنه این محصولات از فلز مقاوم و ضد زنگ تهیه شده است. اگر شیلنگ بر روی زمین باقی بماند، در مدت زمان کوتاهی در اثر مواجهه با نور خورشید یا ضربات احتمالی، دچار آسیب دیدگی خواهد شد، این در صورتی است که شیلنگ جمع کن دارای سرپوش است و مانع تابش اشعه خورشید به شلنگ می شود.

همچنین یکی از مشکلات بزرگ در حین جمع آوری شیلنگ به صورت دستی، گره خوردن آن است، این در صورتی است که دستگاه مانع از تا شدن و صدمه دیدن شیلنگ می شود. 

عرضه کنندگان شلنگ جمع کن ارزان

عرضه کنندگان شلنگ جمع کن ارزان شلنگ جمع کن 100 متری، ویژه آبیاری نواحی وسیع است و توانایی حلقه کردن شیلنگ هایی به طول 100 متر را دارد. 

عرضه کنندگان شلنگ جمع کن ارزان، محصولات خود را به صورت مستقیم و بدون حضور واسطه و در قیمت های مناسب ارائه می کنند.

محمد حسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon مدیر مجموعه: 09172900116

مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید