مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

شرکت عرضه بست انتهایی مینیاتوری

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با طرز کار بست انتهاییچگونگی تهیه انواع بست انتهایی مینیاتوری

بست انتهایی مینیاتوری باعث نگه داری و قفل کننده کلیه متعلقات برقی مانند کابل ها و انتن، و قابل نصب بر روی ریل می باشد.

برای برق کشی محدود و برای مدت زمان کم مثل کارگاه های موقت و مواردی شبیه به این برق را به صورت رو کار کابل کشی می کنند. برای محکم و ثابت نگه داشتن کابل ها از انواع بست انتهایی مینیاتوری استفاده می کنند.

بست مینیاتوری در جنس های پلاستیکی و فلزی  تولید و روانه بازار می‌شود.از بست های فلزی برای دیواره های محکم و بتنی‌‌ چوبی استفاده می‌کنند و از بست های پلاستیکی برای دیواره های نرم‌تر مثل فیبر استفاده می‌کنند.

 

 

آشنایی با طرز کار بست انتهایی

آشنایی با طرز کار بست انتهایی بست های مینیاتوری برای متصل کردن کابل برق به دیوار و با اجرای دیگر استفاده می کنند. سیم های برق به وسیله این بست ها در جای خود ثابت می ماند این بست ها روی کابل برق قرار می گیرد و مانع جابجایی ، کشیدگی و آسیب به کابل ها می شود.

چون اندازه‌ی کابل ها متفاوت است پس بست های هم که تولید می‌شود در اندازه و سایز‌های مختلفی تولید می‌شود.

بست ها را باید طوری روی کابل‌ها قرار دهیم که صدمه و فشار زیادی به کابل و عایق وارد نشود. و ابزاری که برای نصب این بست ها استفاده می‌شود از جنس فلزی است برای همین، مدت زمان طولانی تری می‌شود از آن بهره برد.

با استفاده از بست های مینیاتوری ایمنی کار هم بالاتر می رود و مانع جدا سازی انواع کابل از دیوار ها و اتصالات ناخواسته می شود .و برای تعمیر کابل های خراب هم سرعت کار را خیلی بالا می برد‌.

از بست ها در مکان های دیگری مانند لوله کشی در ساختمان ها و ابیاری قطره ای در گل خانه ها و مزارع و جاهایی نظیر آن استفاده می کنند. از گروهی از بست ها برای مسدود کردن انتهای لوله ها استفاده می‌کنند. بست انتهایی تیپ برای بستن انتهای آبیاری قطره ای استفاده می‌شود.این بست ها باعث صرفه جویی در مصرف آب شده و مانع خروج و هدر رفتن آب داخل لوله ها میشود‌.

این نوع از بست ها هم در جنس فلزی و پلاستیکی تولید می‌شود و چون اندازه ی لوله ها متفاوت می‌باشد  سایز بست ها هم مختلف است.بست ها مانع جابجایی لوله ها می‌شود و آن را روی دیوار ‌و با هر سطحی محکم نگه میدارد‌.

چگونگی تهیه انواع بست انتهایی مینیاتوری

بست مینیاتوری بهترین گزینه برای مدیریت کابل ها هستند زیرا استفاده از این بست ها بسیار راحت و آسان است و همچنین نیاز به صرف هزینه زیادی ندارد و به راحتی در دسترس می باشد.

محمد حسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon مدیر مجموعه: 09172900116

مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید