مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه عمده مه پاش پلی اتیلن

آنچه در این مقاله می خوانید...

مقایسه مه پاش فشار قوی و فشار کمصادرات بهترین انواع مه پاش پلی اتیلن

مه پاش وسیله ای است که آب را به صورت پودری مه مانند به محیط اطراف پخش می کند. این وسیله بیشترین کاربرد را در مزارع کشاورزی و گلخانه ها دارد و برای مرطوب ماندن محیط اطراف گیاهان کاربردی موثر دارد.

مه پاش پلی اتیلن یکی از بهترین نمونه های این محصول می باشد که عرضه آن به صورت عمده در بازارها انجام می شود. عرضه عمده این وسیله دسترسی مصرف کنندگان را برای تهیه محصول آسان تر کرده است.

عرضه عمده مه پاش پلی اتیلن

مقایسه مه پاش فشار قوی و فشار کم

مقایسه مه پاش فشار قوی و فشار کم هر گلخانه یا زمین کشاورزی بسته به وسعتی که دارد نیاز به مه پاش هم دارد، مثلا اراضی بزرگ نیاز به مه پاش فشار قوی دارند تا بتواند تمام محیط را مه آلود کرده و رطوبت مورد نیاز گیاهان را تامین کند. نمونه های فشار قوی قدرت بالا، مه بیشتر و سرعت عمل بیشتری دارند و در کوتاه ترین زمان بزرگترین محیط ها را نیز مه پاشی می نمایند. برای گلخانه های کوچک بهترین انتخاب مه پاش های فشار کم گزینه مناسبی می باشد، این نمونه مه پاش ها برای محیط های کوچک طراحی شده اند.

تفاوت این دو نمونه در قدرت آب پاشی می باشد، البته ناگفته نماند که نمونه فشار قوی بهترین انتخاب به عنوان مه پاش فضای باز می باشد. مقایسه این دو نمونه نشان می دهد که هر یک برای چه منطقه ای کاربرد دارند و مورد استفاده قرار می گیرند. برخی از افراد از مه پاش فشار کم نیز برای باغچه های منازل خود استفاده می نمایند.

صادرات بهترین انواع مه پاش پلی اتیلن

انواع مه پاش پلی اتیلن وجود دارد که از این نوع ها می توان به مه پاش فشار قوی و فشار کم اشاره کرد، بالا بودن کیفیت و کارایی صحیح این محصول ایرانی باعث شده تا کشور های زیادی خواهان آنها شوند، این امر زمینه صادرات آنان را فراهم می کند. صادرات این محصول به صورت عمده و با تناژ بالا انجام می شود که این امر نرخ های نهایی را تا حدودی کاهش می دهد. شرکت های بازرگانی در زمینه صادرات این محصول نقش اساسی و مهمی را ایفا می کنند آنها همواره بهترین ها را با تناژ بالا مهیا و ارسال می کنند.

کشور های خارجی به کیفیت و کارایی درست این دستگاه ها اهمیت زیادی می دهند از این رو بازرگانان موظف هستند تا بهترین و با کیفیت ترین نمونه ها را برای آنان فراهم کرده و صادر نمایند. صادرات این محصول نه تنها باعث ارز آوری برای کشور و ایجاد اشتغال برای جوانان می شود، اقتصاد کشور را هم رونق می بخشد و آن را دچار تحولات می کند.

محمد حسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon مدیر مجموعه: 09172900116

مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید