مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه مستقیم لوازم آبیاری بارانی چمن

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی اجزای سیستم آبیاری بارانیقیمت انواع لوازم آبیاری بارانی چمن

لوازم آبیاری بارانی چمنی از جمله لوازم آبیاری قطره ای هستند. این لوازم به دو صورت مستقیم و غیرمستقیم به بازار عرضه می‌شوند و به دست مصرف کنندگان می رسند. عرضه مستقیم محصولات و حذف واسطه ها باعث می‌شود بتوانید محصول را با قیمت پایین‌تری خریداری نمایید و در هزینه ها صرفه جویی کنید. این موضوع مخصوصاً برای باغدارانی که در سطح های وسیع و گسترده اقدام به آبیاری بارانی می کنند، بسیار سود آور است و بعضاً باعث صرفه جویی های چند میلیونی می شود. 

عرضه مستقیم لوازم آبیاری بارانی چمن

بررسی اجزای سیستم آبیاری بارانی

بررسی اجزای سیستم آبیاری بارانی سیستم آبیاری بارانی بیشتر توسط شهرداری ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و در پارک ها و معابر انواع مختلف آن را دیده که در حال آبیاری به گل ها و گیاهان هستند. اگر دقت کنید حالت ریزش آب بر روی گلها گیاهان در این سیستم دقیقاً مانند حالت بارش باران است. سیستم آبیاری بارانی به دلیل پیچیده تر بودن کار و شرایط نسبت به انواع دیگر سیستم های آبیاری دارای جزئیات و اجزای بیشتری است، در اینجا به برخی از این اجزا اشاره می کنیم: 

  • سیستم پمپاژ و تامین فشار: برای اینکه حالت بارانی به خود بگیرد باید با فشار از لوله ها خارج شود و به همین دلیل سیستم تامین فشار عکس اجزای تجهیزات آبیاری بارانیست. در صورت که در باغ منبع آب بالاتر از لوله ها قرار داشته باشد می توان از همین اختلاف ارتفاع به عنوان تجهیزاتی برای فشار استفاده نموده و هزینه های آبیاری را برای خرید این محصول کاهش داد. 
  • خطوط لوله اصلی: به خطوطی اطلاق می گردد که بین منبع آب و مزارع و یا پارک ها کشیده شده اند و آب را از منبع  به سایر مکان ها انتقال می دهند. 
  • لوله فرعی: لوله های فرعی سایزهای کوچک تری دارند و برای انتقال میزان آب کمتر به کار می رود و می توان گفت از هر لوله اصلی چند لوله فرعی نشأت گرفته اند. 
  • اتصالات: اتصالات آبیاری بارانی باعث اتصال دادن لوله های اصلی و فرعی به یکدیگر می شود، این بست ها کیفیت بسیار بالایی دارند و از هدر رفت آب در محل اتصالات جلوگیری می کنند. 

قیمت انواع لوازم آبیاری بارانی چمن

قیمت انواع لوازم آبیاری بارانی چمن تجهیزات بارانی معمولاً از جنس pvc هستند و امروزه به دلیل بالاتر رفتن قیمت پی وی سی قیمت این محصولات نیز بالاتر رفته است. برای اطلاع از قیمت محصولات و خرید می توانید قیمت انواع مختلف محصول را در سایت ما بیابید و در اندازه مورد نیاز خود اقدام به ثبت سفارش نمایید. همچنین اگر نیاز به مشاوره داشتید، میتوانید با همکاران ما تماس حاصل فرمایید. 

محمد حسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon مدیر مجموعه: 09172900116

مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید