مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

شرکت عرضه مه پاش فشار قوی

آنچه در این مقاله می خوانید...

به کارگیری سیستم مه پاش در روف گاردن هابرترین تولیدکنندگان مه پاش فشار قوی

شرکت عرضه مه پاش فشار قوی توانسته با فروش این محصول سود خوبی را بدست آورد. یکی از عواملی که نقش مهمی روی کیفیت محصولات گلخانه ای دارد رطوبت و دمای مناسب می باشد. به خاطر همین برای کنترل دما و رطوبت می توان از سیستم مه پاش در گلخانه ها استفاده کرد.

شرکت عرضه مه پاش فشار قوی

به کارگیری سیستم مه پاش در روف گاردن ها

به کارگیری سیستم مه پاش در روف گاردن ها

به کارگیری سیستم مه پاش در روف گاردن ها باعث می شود هوا خنک شود و بتوان رطوبت و دمای لازم را تامین کرد. منظور از روف گاردن ها همان ایجاد فضای سبز بر روی پشت بام می باشد که می تواند گذاشتن چند گلدان روی پشت بام یا ایجاد باغچه باشد. به سیستم مه پاش سیستم فوگر هم می گویند. که برای ایجاد رطوبت و دمای مناسب در مکان هایی مانند گلخانه های پرورشگل و گیاه، سالن های پرورش قارچ، سالن های پرورش دام و طیور استفاده می شود. علاوه بر این ها می توان در تالارهای عروسی، رستوران ها و پارک ها هم از این دستگاه ها استفاده کرد و به خنک سازی آن ها پرداخت.

سالن های پرورش دام و طیور و گلخانه ها در تابستان با افزایش دما و کمبود رطوبت مواجه هستند. به خاطر همین از این سیستم ها استفاده می کنند تا بتوانند گرمای محیط را از بین ببرند و به خنک سازی محیط و کاهش دما کمک فراوانی کنند. در واقع این دستگاه ها قادر هستند آب را به صورت پودر شده در فضای مورد نظر پخش کنند بدون این که گیاه یا دام ها خیس شوند.

با نصب سنسور ما می توانیم به طور خودکار میزان رطوبت گلخانه را خاموش و روشن کنیم. علاوه بر این می توان به این سیستم برنامه ای مشخص داد تا بتوان به طور خودکار دستگاه مه پاش را خاموش و روشن کرد. از این دستگاه می توان برای سم پاشی و کودهی گیاهان گلخانه ها استفاده کرد.

برترین تولیدکنندگان مه پاش فشار قوی

برترین تولیدکنندگان مه پاش فشار قوی

برترین تولید کنندگان مه پاش فشار قوی تمام توان و تلاش خود را انجام می دهند تا محصولی مثال زدنی را در اختیار مشتریان بگذارند. با کمک این سیستم ما می توانیم از رشد حشراتی که به خاطر کمبود رطوبت ایجاد شده اند جلوگیری کنیم. علاوه بر این، این دستگاه می تواند از ایجاد گرد و خاک و بوی نامطبوع در مکان مورد نظر جلوگیری کند.

اگر ما بخواهیم در فصل زمستان از این سیستم استفاده کنیم باید داخل آن آب گرم بریزیم. این سیستم دارای پمپ فشار قوی است که به یک الکتروموتور متصل می شود. که آب داخل مخزن به وسیله این پمپ فشرده می شود و سپس توسط شلنگ پمپاژ می شود و سپس توسط نازل های مه پاش وارد گلخانه یا مکان مورد نظر می شود.

مه پاش فضای باز و مه پاش پلی اتیلن با بهترین کیفیت تولید می شوند.

محمد حسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon مدیر مجموعه: 09172900116

مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید