مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشندگان انواع نوار آبیاری قطره ای

آنچه در این مقاله می خوانید...

نوار آبیاری قطره ای برای سیستم آبیاری تیپمرکز واردات انواع نوار آبیاری قطره ای

فروشندگان انواع نوار آبیاری قطره ای از طرف کارخانه مجوز فعالیت دارند و به نرخ درب کارخانه محصولات خود را ارائه می دهند. این فروشگاه ها به صورت اینترنتی و یا حضوری به مشتریان خدمات ارائه می دهند. در این سایت هم انواع لوازم آبیاری از جمله نوار آبیاری در مدل های مختلف با مشخصات کامل و قیمت ها قرار داده است تا مشتریان با توجه به نیاز خود و کارکرد محصولات  اقدام به خرید کنند. 

فروشندگان انواع نوار آبیاری قطره ای

نوار آبیاری قطره ای برای سیستم آبیاری تیپ

نوار آبیاری قطره ای برای سیستم آبیاری تیپ نوار آبیاری قطره ای برای سیستم آبیاری تیپ مناسب است. این نوارهای آبیاری از جنس های مختلف پلاستیکی و یا پی وی سی می باشند. قیمت ها هم بر اساس جنس و کیفیت و متراژ ها متفاوت است. نوار آبیاری یا همان تیپ برای آبیاری زمین های ردیفی و یا متراکم استفاده می شود. به این شکل که این نوار سوراخ هایی دارد که به فاصله ی کمی از هم قرار دارند و آبی که از این سوراخ ها بیرون می رود به پای گیاه می ریزد. این گونه آبیاری باعث می شود در وقت و هدر رفت انرژی صرفه جویی شود. 

این نوارها یک سیستم پمپاژ وصلند و آب با فشار به داخل این لوله ها جاری می شود. این محصولات با توجه به ضخامت و کیفیت قیمت های مختلفی دارد. 

مرکز واردات انواع نوار آبیاری قطره ای

مرکز واردات انواع نوار آبیاری قطره ای مرکز واردات انواع نوار آبیاری قطره ای از جمله نوار آبیاری درزدار در تهران و شهرستان ها دایر است و به مشتریان خدمات ارائه می دهد. این مرکز از طرف کارخانه ها مجوز فعالیت دارند و انواع محصولاتی را که در داخل ایران تولید می شوند را به خارج از کشور صادر و برعکس محصولاتی را که در دیگر کشورها تولید می شوند را به داخل ایران وارد کرده و در کنار محصولات ایرانی می فروشند. شرکت های بازرگانی و تجار فعالیت صادرات و واردات را برعهده دارند. 

مراکز تولیدی سعی می کنند که با استفاده از مواد درجه یک و با کمک دستگاه های مدرن و پیشرفته اقدام به تولید این محصول در مدل های متنوع کنند و آن را با قیمت پایین به مشتری بفروشند. روز به روز بر کیفیت این محصولات افزوده می شود و اما کسانی هم هستند که ترجیح می دهند از نمونه های وارداتی استفاده کنند از این رو محصولات وارداتی در این سایت به فروش می رسد.

برای خرید این محصول می توانید به سایت مراجعه کنید و سفارش خرید انواع نوار آبیاری پی وی سی و یا مدلی های دیگر را داشته باشید سایت بعد از تایید این محصول را برای شما در سریع ترین زمان می فرستد. 

محمد حسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon مدیر مجموعه: 09172900116

مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید