مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

شرکت پخش فواره مه پاش فشار قوی

آنچه در این مقاله می خوانید...

کاربرد فواره مه پاش چیست؟خرید عمده انواع فواره مه پاش استیل

فواره های مه پاش و مه ساز دسته ای از تجهیزات آبیاری محسوب می گردند که کاربردهای گوناگونی دارند. این شرکت با سالها تجربه وظیفه پخش انواع فواره مه پاش فشار قوی را بر عهده داشته و در بازار فروش تجهیزات آبیاری حضوری فعال دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر و تهیه این محصولات با ما تماس بگیرید.

شرکت پخش فواره مه پاش فشار قوی

کاربرد فواره مه پاش چیست؟

کاربرد فواره مه پاش چیست؟ مه پاش ها که از آنها تحت عنوان Fogger نیز یاد می شود طیف کاربردی گسترده ای دارند، از این محصولات در مزارع و باغ ها، گلخانه ها و فضای سبز، حیاط منازل و ویلاها و… استفاده می شود که در ادامه بیشتر با این محصول آشنا خواهیم شد.

فواره های مه پاش وسیله ای هستند که آب را به صورت قطرات بسیار ریز و پودری در فضا پخش می کنند. این محصول در 3 نوع خانگی، حرفه ای و صنعتی موجود می باشد که ارزان ترین آنها مه پاش خانگی بوده که در مقیاس های کوچک و معمولا زیر 8 نازل تهیه می شوند، مه پاش های حرفه ای کمی گران تر بوده و تا 15 نازل تهیه می شوند، دسته آخر نیز مه پاش های صنعتی هستند که قیمت آنها گران بوده و در مقیاس ها بسیار بزرگ و تعداد نازل بالا ساخته می شوند.

این فواره ها به دلیل ریز بودن قطرات آب تولیدی احساس خیس شدگی را ایجاد نمی کنند و فقط باعث کاهش دما و افزایش غیر محسوس رطوبت می گردند. همانطور که ذکر شد استفاده از این تجهیزات در موقعیت های بسیاری امکانپذیر است. به عنوان مثال در مرغداری ها نیاز مبرمی به تنظیم رطوبت و حرارت وجود دارد که این فواره چنین نیازی را به خوبی مرتفع می سازد. همچنین در برخی کارخانه ها و مراکز صنعتی نیز برخی تجهیزات نیاز به افزایش رطوبت و کاهش دما برای افزایش راندمان دارند که برای این منظور از این فواره ها استفاده می شود.

لازم به ذکر است که فواره مه ساز و مه پاش علاوه بر کاربرد تولید رطوبت امکان ضد عفونی و خوشبوکنندگی محیط را نیز دارد که برای این امر مواد ضدعفونی و خوشبو کنندگی را به محفظه آب دستگاه اضافه می کنند.

خرید عمده انواع فواره مه پاش استیل

خرید عمده انواع فواره مه پاش استیل در حال حاضر در این مرکز امکان خرید عمده انواع فواره نظیر فواره مه پاش استیل وجود دارد، این فواره ها ساخت شرکت های گوناگون بوده و انواع متفاوتی نظیر فواره تایوانی خارجی و فواره های ساخت داخل موجود می باشند. برای خرید عمده این محصولات با کارشناسان و مشاوران فروش ما تماس بگیرید تا اطلاعات تکمیلی را در خصوص نحوه خرید به شما اعلام نمایند.

محمد حسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon مدیر مجموعه: 09172900116

مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید