مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز توزیع بست ابتدایی رینگ دار

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات بست ابتدایی رینگ دارصادرکنندگان انواع بست ابتدایی رینگ دار

مرکز توزیع بست ابتدایی رینگ دار در تهران و شهرستان ها دایر است و به مشتریان خدمات ارائه می دهد. بست ابتدایی رینگ دار مناسب برای شیلنگ های آبیاری است و در ابعاد مختلف و در جنس های پلی تین تولید می شود. این شیلنگ ها کاربرد زیادی دارند.

خریداران این محصولات کشاورزان و باغداران می باشند که به صورت عمده ای و با قیمت پایین این محصولات را خریداری می کنند و به صورت جزئی و گران تر می فروشند. 

مرکز توزیع بست ابتدایی رینگ دار

مشخصات بست ابتدایی رینگ دار

مشخصات بست ابتدایی رینگ دار مشخصات بست ابتدایی 6 میل رینگ دار با توجه به کارکرد آن برای فعالیت در لوله های پلیمری و انتقال آب کارکرد دارد. این محصولات از جنس پلیمری و در ابعاد مختلف تولید می شوند و در انتها و یا ابتدای لوله های انتقال آب  به کار می رود و به عنوان یک متصل عمل می کند. در واقع اتصالات پلاستیکی که یک حلقه 16 میلمتری دارند که برای باز و بستن لوله های آب از آن استفاده می شود.

برای اطلاع از مشخصات دیگر این محصولات می توانید به سایت مراجعه کنید و با کارشناسان ما تماس بگیرید و از آن ها راهنمایی بخواهید. 

این لوله ها برای آبیاری درختان به صورت قطره ای مورد استفاده قرار می گیرند. 

صادرکنندگان انواع بست ابتدایی رینگ دار

صادرکنندگان انواع بست ابتدایی رینگ دار صادر کنندگان انواع بست ابتدایی رینگ دار به صورت عمده ای این محصول را به کشورهای همسایه و حومه ی خلیج فارس و دریای عمان صادر و برعکس محصولاتی را که در دیگر کشورها تولید می شوند را به داخل ایران وارد کرده و در کنار محصولات ایرانی می فروشند. صادر کنندگان شرکت های بازرگانی و تجار می باشند. هر ساله از صادرات این محصول به کشورهای دیگر ارز زیادی وارد کشور می شود. 

کیفیت بالا و قیمت پایین این محصولات نه تنها مشتریان داخلی را بلکه مشتریانی از دیگر کشورها را جذب می کند. در این سایت هم با توجه به نیاز مشتریان انواع بست ابتدایی پلی اتیلنی در ابعاد مختلف با مشخصات کامل و قیمت ها قرار داده شده است تا مشتریان با توجه به نیاز خود اقدام به خرید کنند. خرید اینترنتی برای کسانی که فاصله ی طولانی تا مراکز فروش دارند مناسب است و همچنین در وقت و هزینه ی این افراد صرفه جویی می شود. 

اگر سوالی در مورد انواع بست و نحوه ی استفاده از آن ها و یا خرید عمده ای می توانید به کمک شماره تلفن هایی که در پایین این سایت قرار دارند با کارشناسان تماس بگیرید و  سوالات خود را بپرسید. کارشناسان با خونسردی به سوالات شما پاسخ می دهند. 

محمد حسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon مدیر مجموعه: 09172900116

مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید