مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بهترین فروشنده تایمر آبیاری تایوانی

آنچه در این مقاله می خوانید...

تایمر آبیاری چگونه کار می کند؟عرضه کنندگان مستقیم انواع تایمر آبیاری تایوانی

تایمر آبیاری یکی از ابزار جدید صنعتی است که همان گونه که از نام آن بر می آید از این وسیله برای کنترل زمان آبیاری مورد استفاده می شود. تایمر آبیاری بیشتر برای باغچه های کوچک منازل و ویلا ها و باغ های کوچک مورد استفاده قرار می گیرد. وظیفه تایمر آبیاری صرفه جویی در مصرف آب مورد نیز برای آبساری درختان باغچه است. شما در این سایت می توانید با فروشندگان تایمر آبیاری تایوانی در ارتباط باشید.

بهترین فروشنده تایمر آبیاری تایوانی

تایمر آبیاری چگونه کار می کند؟

تایمر آبیاری چگونه کار می کند؟

تایمر آبیاری همان گونه که از نام آن مشخص است ابزاری برای خودکار نمودن آبیاری است. تایمر های آبیاری به دو دسته تایمر های آبیاری خانگی و تایمر های آبیاری اتوماتیک تقسیم می شوند. تایمر های خانگی برای آبیاری چمن، باغ و باغچه ها، پاسیو، تراس و روف گاردن و در زمان مسافرت و تعطیلات و عدم حضور افراد در خانه استفاده می شوند‌. تایمر های اتوماتیک مخصوص باغ ها و ویلاهای بزرگ، مزارع کشاورزی و زمین های چمن ورزشی مانند زمین های فوتبال و گلف هستند.

 تایمر آبیاری مکانیکی به صورت مکانیکی کار می کند و صفحه نمایش دیجیتال ندارد. تایمرهای مکانیکی دو پیچ دارند که زمان مشخص د میزان مشخصی وز آبیاری را تعیین می کنند. 

استفاده از تایمر های آبیاری بسیار ساده است. آن ها صفحه نمایش های بزرگ و خوانایی دارند که شما می توانید برنامه ریزی خود را بر روی آن ببینید که دقت کار را بیشتر می کند. شما می توانید روز، ساعت، فواصل و میزان آبیاری گیاهان را به صورت مختلف و بر اساس نیاز گیاهان برنامه ریزی کنید. البته دفترچه های راهنمای محصول، این برنامه ریزی را آسان کرده اند. تایمرهای آبیاری به سادگی نصب و تنظیم می شوند و نیاز به تخصص خاصی براز تنظیم ندارند. تایمر ها برای کار کردن نیازی به برق ندارند و با باطری نیز کار می کنند. تایمر های آبیاری ضد آب هستند ولی به دلیل عدم وجود ضد یخ در آن ها، در فصل زمستان و سرما باید از آن ها محافظت کرد. در تایمرهای دو کاناله یا دو خروجی می توانید تنظیم کنید که یک خروجی در ساعتی مشخص یک نوع گیاه را آبیاری کرده و خروجی دوم ساعتی دیگر گیاه دیگر را آبیاری کند

عرضه کنندگان مستقیم انواع تایمر آبیاری تایوانی

عرضه کنندگان مستقیم انواع تایمر آبیاری تایوانی

شما در این سایت می توانید با عرضه کنندگان مستقیم انواع تایمر آبیاری وارداتی تایوانی آشنا شوید. اگرچه این تایمر ها ساخت کشور تایوان هستند اما کیفیت و عملکرد خوبی دارند. شما می ‌توانید تایمر مورد نیاز خود برای آبیاری را از طریق سایت سفارش دهید. کارشناسان و مسئولین فروش سایت آماده ارائه راهنمایی های لازم مربوط به خرید تایمر آبیاری به شما هستند، تا از خرید خود مطمئن شوید.

محمد حسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon مدیر مجموعه: 09172900116

مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید