مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه کنندگان شلنگ جمع کن باغبانی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات بهترین انواع شلنگ جمع کنقیمت انواع شلنگ جمع کن باغبانی

شلنگ جمع کن باغبانی، وسیله ای است که مانع از آسیب رسیدن به شلنگ می شود.

زمانی که نیازی به استفاده از شلنگ ندارید، به راحتی و در مدت زمان بسیار کوتاه می توانید آن را جمع کنید، تا علاوه بر ایجاد نظم در محیط، مانع از آسیب دیدگی شلنگ شوید. عرضه کنندگان شلنگ جمع کن باغبانی، محصولات درجه یک و با کیفیت خود را در قیمت های مناسب ارائه می کنند.

عرضه کنندگان شلنگ جمع کن باغبانی

مشخصات بهترین انواع شلنگ جمع کن

مشخصات بهترین انواع شلنگ جمع کن در این قسمت به معرفی مشخصات بهترین انواع شلنگ جمع کن ها خواهیم پرداخت، تا با این محصولات کاربردی بیشتر آشنا شوید. به منظور حلقه کردن و نگهداری شیلنگ ها در کمترین زمان، انواع شلنگ جمع کن دیواری، چرخ دار و ثابت بهترین وسیله هستند. با استفاده از شیلنگ های موجود بر روی دستگاه، می توان زمین کشاورزی را به شیوه آبیاری قطره ای، آبیاری کرد، که در این صورت در مصرف آب صرفه جویی قابل توجهی خواهید داشت.  

به طور معمول جنس بدنه این دستگاه ها، از فلز ضد زنگ یا پلاستیک با کیفیت است. شلنگ جمع کن پلاستیکی بسیار مستحکم است و در برابر نور خورشید، مقاومت زیادی دارد. انواع فلزی هم با استفاده از یک لایه رنگ الکترواستاتیک، پوشش داده شده اند و در اثر تماس با رطوبت آسیب نمی بینند.

با استفاده از این ابزار دیگر لازم نیست تا تمام شیلنگ را باز کنید، زیرا سری شیلنگ به راحتی به اتصالات آب نصب می شود و می توانید، به میزان مورد نیاز، شیلنگ را باز کنید.

با چرخانده دسته تعبیه شده بر روی قرقره دستگاه، عمل باز و بسته شدن شیلنگ در کمترین زمان فراهم می شود، بدون اینکه بر روی شیلنگ گره ای بیفتد. همچنین باعث افزایش کارایی و طول عمر شیلنگ می شود زیرا دارای سر پوش است و مانع از برخورد نور خورشید و در نتیجه پوسیدگی شیلنگ می شود.

برخی از این دستگاه ها مدل بلبرینگی هستند و به راحتی توسط بلبرینگ، شیلنگ را باز و بسته می کنند. جنس شیر نصب شده بر روی این محصولات، تمام برنجی است و دارای لوله گالوانیزه هستند، به همین دلیل از طول عمر بالایی برخوردارند.

قیمت انواع شلنگ جمع کن باغبانی

قیمت انواع شلنگ جمع کن باغبانی قیمت انواع شلنگ جمع کن باغبانی به عوامل مختلفی، از جمله مدل، سایز، ظرفیت و … بستگی دارد. 

بهترین مکان برای استفاده از شلنگ جمع کن باغبانی، باغات، باغچه های منازل، فضای سبز و نواحی کشاورزی است. این محصولات از نظر ظرفیت جمع آوری شیلنگ با یکدیگر تفاوت های اساسی دارند، بنابراین در زمان تهیه شیلنگ وسعت باغ را در نظر بگیرید. 

محمد حسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon مدیر مجموعه: 09172900116

مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید