مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید عمده لوله آبیاری دریچه دار

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات انواع لوله آبیاری خرطومیبررسی قیمت انواع لوله آبیاری دریچه دار

خرید عمده لوله آبیاری دریچه دار که به لوله آبیاری سوراخ دار شهرت دارد از طریق تولید کننده این محصول انجام می شود، این تولید کننده با بهترین کیفیت و مرغوب ترین مواد اولیه این محصول را تولید و روانه بازار می کند، در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا با مشخصات انواع لوله آبیاری خرطومی آشنا شوید و اطلاعات کافی را دریافت کنید.

خرید عمده لوله آبیاری دریچه دار

مشخصات انواع لوله آبیاری خرطومی

مشخصات انواع لوله آبیاری خرطومی

انواع لوله خرطومی در مصارف کشاورزی برای آبیاری و در صنعت برق مورد استفاده قرار می گیرد و برای انتقال سیم های برق می باشد، جنس این نوع لوله ها از PVC می باشد، همچنین لوله های خرطومی انتقال هوا هم وجود دارد که در سیستم های تهویه قابل استفاده می باشد.

لوله های خرطومی سوپر فلکس که ظاهری شبیه به فنر دارند که روی پمپ ها نصب می شوند.

یک نوع از این لوله ها مختص صنعت کشاورزی می باشد و روی پمپ ها قرار می گیرند و بسیار انعطاف پذیر می باشند و وظیفه آنها انتقال آب به باغ ها و زمین های کشت می باشد و برای انتقال پودر و ذرات هم مورد استفاده است.

این محصول در سایز ها و وزن های متفاوتی موجود می باشد و دارای سه لایه داخلی و خارجی و میانی می باشند. لایه داخلی و خارجی از نوع پی وی سی ضخیم تر و طوسی رنگ می باشد و لایه میانی سفید رنگ می باشد. سطح داخلی آن صاف و آب به راحتی خارج می شود. این لوله ها در برابر آب های با درجه حرارت مثبت ۱۵۰ و منفی ۴۰ مقاوم می باشد و در سایز های یک تا هشت اینچ تولید می شوند.

از مزیت آنها می توان به سبک وزن بودن آنها و نصب راحت و انعطاف پذیری بالای و مقاوم در برابر سائیدگی و کشش بالا می توان اشاره کرد.

بررسی قیمت انواع لوله آبیاری دریچه دار

بررسی قیمت انواع لوله آبیاری دریچه دار

برای بررسی قیمت انواع لوله آبیاری دریچه دار باید به مراکز فروش و نمایندگی فروش این محصول مراجعه کنید و قیمت روز را جویا شوید، چون قیمت بستگی به نوسانات بازار دارد و متغیر می باشند.

این نوع لوله ها انواع مختلفی دارند برای مثال لوله آبیاری پلی اتیلن یکی از انواع این لوله ها می باشد پس به همین دلیل قیمت ها یکسان نیست و بستگی به مواد تشکیل دهنده دارد.

برای مشاهده انواع محصولات می توان به صورت حضوری و غیر حضوری این کار انجام دهید، در خرید غیر حضوری یا آنلاین باید به سایت مربوط به این فروشگاه ها رجوع کنید و اطلاعات کافی را دریافت کنید و سپس خرید خود را انجام دهید.

محمد حسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon مدیر مجموعه: 09172900116

مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید