مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش مستقیم شلنگ آبیاری روان ریز

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات شلنگ آبیاری قطره چکان روان ریز مدل Z16تولیدکنندگان شلنگ آبیاری روان ریز

خرید و فروش مستقیم شلنگ آبیاری روان ریز می تواند هم برای فروشنده این محصول سودآوری بیشتری داشته و هم برای خریدار آن بسیار مقرون به صرفه تر باشد. در واقع حذف واسطه ها نقش مهمی در کاهش قیمت این محصولات دارد به همین سبب نیز فروشنده معتبر این محصولات سعی داشته تا با فروش این محصولات به صورت عمده و مستقیم از طریق همین سایت اقدام نماید. 

فروش مستقیم شلنگ آبیاری روان ریز

مشخصات شلنگ آبیاری قطره چکان روان ریز مدل Z16

مشخصات شلنگ آبیاری قطره چکان روان ریز مدل Z16

امروزه آبیاری قطره ای یکی از متداول ترین روش های آبیاری در کشاورزی و باغداری می باشد. در واقع از آنجایی که آب به عنوان منبع حیات تلقی می شود، در نتیجه نگهداری از آن و درست استفاده نمودن از آن نیز یک امر ضروری می باشد. بر این اساس استفاده از شیلنگهای مناسب جهت آبیاری درختان و محصولات کشاورزی یک امر مهم بوده که علاوه بر تامین آب مورد نیاز از هدر رفتن آن جلوگیری کرده و در هزینه های شما نیز صرفه جویی خواهد شد.

در حال حاضر تحقیقات بسیاری از پژوهشگران نشان می دهد که میزان زیادی از از هدر رفتن آب در بخش کشاورزی می باشد. به همین دلیل نیز استفاده از روش های نوین آبیاری می تواند کمک زیادی به جلوگیری از هدر رفتن آب نماید. این امر از یکسو به محیط زیست کمک می کند و از سوی دیگر نیز از میزان هزینه های اقتصادی برای تولیدات کشاورزی و باغی تا حد بسیار زیادی می کاهد.

به طور کلی می توان گفت کاربرد لوله آبیاری قطره چکان روان ریز مدل 16 مناسبترین گزینه برای آبیاری می باشد. به بیان دیگر برای آبیاری قطره ای بیشترین کاربرد را لوله های های 16 میلیمتری دارد. معمولا این لوله ها را به عنوان لوله پلی اتیلن آبیاری قطره ای نیز می گویند.

البته انواع شیلنگ آبیاری در بازار وجود دارد که عبارتند از موارد زیر:

  • شیلنگ آبیاری کشاورزی
  • شیلنگ آبیاری باغبانی
  • شیلنگ آبیاری گلخانه ای

لازم به ذکر است که کاربرد این لوله ها با قطر 16 بیشتر در زمینه آبیاری قطره ای، آبیاری بارانی و سیستم آبیاری سنتر پیوت می باشد. یکی از بهترین راه های اتصال این لوله ها به یکدیگر از طریق اتصالات پیچی است. البته گاهی نیز از جوش های سر به سر برای اتصال آنها استفاده می شود.

نکته دیگر درباره این لوله ها، میزان مقاومت آنها در برابر نور خورشید است. در واقع این لوله ها به گونه تولید شده اند که در برابر نور آفتاب مقاوم بوده و به راحتی دچار پوسیدگی یا شکستگی نشوند. این موضوع نیز سبب می شود استفاده بیشتری از آب شده در نتیجه میزان محصولات کشاورزی نیز افزایش خواهد داشت

تولیدکنندگان شلنگ آبیاری روان ریز

تولیدکنندگان شلنگ آبیاری روان ریز

تولید کنندگان تجهیزات آبیاری پیشرفته اقدام به تولید انواع گوناگونی از شیلنگ های آبیاری در ابعاد و اندازه های گوناگون نموده است. شما می توانید برای تهیه این محصولات به صورت عمده و جزئی از طریق همین سایت اقدام نمایید.

در واقع همان طور که می دانید همواره خرید این محصولات به صورت عمده می تواند قیمت آنها را تا حد بسیار زیادی کاهش دهد.

محمد حسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon مدیر مجموعه: 09172900116

مجموعه آبیاران شما را به خرید بهترین لوازم آبیاری قطره ای و بارانی ابخیزداری تحت فشار دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید